Всеукраїнська професійна сертифікація кадровиків — 2022
Значна частина звернень стосовно порушень вимог Закону “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, що надходять електронною поштою, не містить достатньої для належного реагування інформації. Відсутність у зверненні даних про особу заявника, як того вимагає Закон, робить розгляд звернення чи скарги неможливим. Відсутність інформації про особу порушника (найменування юридичної особи або фізичної особи-підприємця тощо) робить неможливою комунікацію з порушником для усунення порушення та застосування передбачених Законом санкцій.
Щоб прискорити швидкість та підвищити якість розгляду всіх ваших скарг та, у разі підтвердження порушення, відповідно до Закону застосувати належні санкції, звернення має обов’язково містити наступну інформацію:
- прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги;
- письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати;
- в електронній скарзі також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним; застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.
Нагадуємо, що повідомити про порушення Закону “Про забезпечення функціонування української мови як державної” можна на електронну скриньку: lyst@mova-ombudsman.gov.ua
За матеріалами Уповноваженого із захисту мови