
Урядова команда реагування на комп'ютерні надзвичайні події України CERT-UA виявила зростання кількості шахрайських сторінок у соціальній мережі Facebook. Вміст оголошень на таких сторінках зазвичай стосується тематики грошових компенсацій, платформи єДопомога, фінансової допомоги від різних організації та партнерів — ООН, ЄС, Товариства Червоного Хреста та інші.
Всеукраїнська професійна сертифікація кадровиків — 2022
В оголошеннях шахраї пропонують перейти за посиланням, що веде на фішингову сторінку так званого "Єдиного Компенсаційного Центру Повернення Невиплачених Грошових Коштів".
На згаданому ресурсі пропонується отримати виплату, для чого необхідно надати персональну інформацію та здійснити додатковий платіж. В результаті дані платіжної картки будуть скомпрометовані.
Згадана шахрайська активність має систематичний характер та відстежується за ідентифікатором UAC-0100.
За матеріалами CERT-UA
Із 19 липня 2022 року змінився перелік основних умов трудового договору, про які роботодавці мають інформувати нових працівників. Цю інформацію можна викласти у письмовому трудовому договорі або в окремому повідомленні. Як скласти повідомлення про умови трудового договору, як і коли правильно ознайомлювати?
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.