Заяви належать до організаційних документів.
Оформлення реквізитів організаційно-розпорядчої документації та порядок їх розташування мають відповідати Національному стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003» (далі — ДСТУ 4163-2003), затвердженому наказом Держспоживполітики від 07.04.2003 № 55 (п. 11. гл. 1 розд. II Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях , затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5; далі — Правила № 1000/5).
Заяву оформлюють на стандартному аркуші паперу формату А4 або на бланку з трафаретним текстом. Такий бланк міститиме надруковану постійну інформацію і певне місце для фіксування змінної інформації.
Відповідно до пункту 7.1 ДСТУ 4163-2003 документи виготовляють за допомогою комп’ютерної техніки. При цьому, окремі внутрішні документи, зокрема заяви, дозволено оформлювати рукописним способом.
Пропонуємо вашій увазі уніфіковану форму заяви працівника (скачати шаблон)
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"