Заяву зазвичай оформлюють на стандартному аркуші паперу формату А4. Допустимий бланк заяви з трафаретним текстом. Такий бланк міститиме надруковану постійну інформацію і певне місце для фіксування змінної інформації.
відомості про заявника вказують під реквізитом «Адресат» у правій верхній частині заяви, прізвище, ім’я та по батькові заявника зазначають у родовому відмінку;
відомості про заявника мають містити адресу проживання, номер телефону, паспортні дані, РНОКПП;
кожний елемент відомостей про заявника оформлюють з окремого рядка;
у заяві назву виду документа прийнято писати по центру над текстом документа;
заголовок до тексту заяви не складають;
у тексті заяви стисло й конкретно подають необхідну інформацію, що має забезпечити позитивне вирішення порушеного у заяві питання, без додаткових уточнень та пояснень;
до заяви про прийняття на роботу можуть додавати необхідні документи (копії дипломів, копія ідентифікаційного коду, копія довідки до акту огляду МСЕК або Витяг з рішення експертної команди з ОПФО, індивідуальна програма реабілітації інваліда та ін.), про наявність яких зазначають у відповідній відмітці, що оформлюють нижче тексту;
дату документа заявник ставить власноруч, коли підписує заяву;
розшифрування особистого підпису заявника не вимагається, оскільки його прізвище, повне ім’я та по батькові зазначені у відомостях про заявника;
резолюцію на заяві ставлять на вільному від тексту місці, як правило, у верхній частині першого аркуша заяви.