Портал ПФУ: оновлення в особистому кабінеті та більше сумісних електронних підписів
Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Пенсійний фонд повідомив про зміни на своєму порталі електронних послуг. Зміни стосуються, зокрема, кабінету застрахованої особи (працівника) та кабінету страхувальника (роботодавця).
Отже, в особистому кабінеті працівника:
- оновлено друковану форму для отримання грошової компенсації за програмою «Пакунок малюка»;
- вилучено блок питань до друкованих форм заяв на перерахунок пенсії та щомісячного довічного грошового утримання і заяви на виплату недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера;
- виправлено помилку при формуванні заяви про припинення виплати пенсії у зв’язку з тимчасовим проживанням за кордоном;
- оновлено друковану форму заяви про призначення і виплату допомоги за шкоду життю та здоров’ю, завдану працівникам об’єктів критичної інфраструктури;
- надано можливість формувати чернетки для звернень на окремі види державних соціальних допомог;
- у заяві про надання субсидії на оренду житла закрито можливість вносити зміни у поля «Категорія особи», «Філія відділення банку» та обмежено перелік категорій для вибору в полях «Категорії непрацездатності», «Категорії особи»;
- обмежено перелік «Типів документів» у заявах про надання соціальної послуги потерпілим на виробництві у розділі «Дані потерпілого»;
- додано ігнорування типу апострофа для прізвища, ім’я та по батькові при авторизації за допомогою «Дія.Підпис».
У кабінеті страхувальника:
- знято обмеження на порожнє значення комірок «Витрати Фонду (сума в грн з копійками)» та «Витрати Фонду (днів)» — при формуванні коригуючої заяви-розрахунку;
- надано можливість зареєструвати звернення «Окремі види державних соціальних допомог, соціальної стипендії» (постанова КМУ № 765);
- оновлено вимоги до формування файлу для подання заяви від закладу освіти зі списком студентів (курсантів), яким призначено соціальну стипендію;
- у заяві щодо соціальних виплат, доплат за осіб, які постраждали внаслідок ЧАЕС, знято обов’язковість поля «Посвідчення (серія, номер)» та відредаговано назву пункту меню.
У кабінеті Центру надання адміністративних послуг (територіальної громади):
- надано можливість подати запит на отримання електронних довідок за визначеними типами та подання звернень «Виготовлення ЕПП/ППП» на виготовлення електронного або паперового пенсійного посвідчення;
- запроваджено збереження чернеток для звернень згідно з постановою КМУ № 765;
- надано можливість створити нову заяву на підставі раніше поданої.
У кабінеті спеціаліста банку:
- надано можливість подати звернення «єОселя» та знято обов’язковість з атрибуту РНОКПП по члену сім’ї заявника
- надано можливість подати звернень за всіма типами, що передбачені Протоколом інформаційного обміну;
- для звернення з типом «Інформація про розмір державної допомоги» модернізовано контроль відповідності розрахунку 70% розміру першого внеску;
- знято вимогу обов’язкового заповнювати поля «№ довідки ВПО», «Дата довідки ВПО» (для тих, хто не є ВПО);
- додано заокруглення при обчисленні відсотків у контролі для типу «Інформація про розмір державної допомоги»;
- збільшено допустиму довжину назви файлу (до 50 символів);
- додано контроль коректності заповнення прізвища, ім’я та по батькові (кирилиця та допустимі спеціальні символи).
Крім того, у Пенсійному фонді поінформували про загальну оптимізацію порталу (додаткові сервер, кешування, зміна інших налаштувань) та про оновлення списку сертифікатів та налаштувань сумісних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області

