Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 22.04.2014 № 195 затверджені інструкції з надання послуг телеграфного зв’язку
Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 22.04.2014 № 195 затверджені інструкції з надання послуг телеграфного зв’язку.
Зокрема Інструкція з оброблення телеграм операторами, провайдерами телекомунікацій визначає процедуру приймання, передавання та доставки телеграм, а також ведення та зберігання телеграфної документації операторами, провайдерами телекомунікацій (далі - оператор), які згідно із законодавством надають послуги телеграфного зв’язку в телекомунікаційних мережах загального користування.
Щодо особливостей приймання та оформлення телеграми з позначкою «засвідчена»:
1) працівник оператора може засвідчити будь-який факт, про який повідомляється в телеграмі, підпис відправника або доручення, яке пересилається телеграмою. Перед адресою в такій телеграмі проставляється позначка «засвідчена». Для засвідчення будь-якого факту, про який повідомляється в телеграмі з позначкою «засвідчена», відправник повинен пред’явити документ, що засвідчує такий факт;
2) порядок оформлення телеграм з позначкою «засвідчена» визначається відповідно до Правил;
3) засвідчити підпис відправника може керівник підрозділу або працівник оператора на підставі пред’явленого відправником документа, що посвідчує його особу, підпису, який він проставив на телеграмі у присутності особи, яка підтверджує його підпис;
4) після посвідчувального напису нотаріуса або підпису відповідальної особи за місцем роботи, навчання, проживання, лікування довірителя оператор проставляє свій підпис, яким підтверджує посвідчувальні написи.
Підтверджувальний підпис скріплюється підписом керівника підрозділу оператора, а в разі його відсутності - підписом працівника оператора, який приймає телеграму;
5) засвідчені телеграми, що подаються підприємствами, установами та організаціями, оформляються в установленому порядку і підписуються керівниками цих підприємств, установ та організацій або уповноваженими ними особами, а в окремих випадках - головними бухгалтерами із зазначенням повної назви посади, прізвища і скріплюються печаткою підприємства, установи, організації. Зазначені засвідчувальні і підтверджувальні написи є невід’ємною складовою частиною телеграм з позначкою "засвідчена", оплачуються відправником і передаються разом з текстом телеграми;
Стаття до теми –
Заява про звільнення за власним бажанням надійшла факсом чи електронною поштою або телеграмою: чи можна звільняти працівника?
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.