Згідно з статтею 46 Закону України від 14.05.1992 № 2343-XII «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі — Закон № 2343-XII) визначено, що після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс. Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи — банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи — банкрута та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців. Ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців запису про припинення юридичної особи — банкрута.
Водночас, статтею 48 Закону № 2343-XII передбачено, що до винесення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи — банкрута (до завершення ліквідаційної процедури) ліквідатор зобов’язаний забезпечити збереження архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце подальшого їх зберігання.
Відтак, у разі перебування організації в стадії ліквідації, уточнюючу довідку для призначення пенсії на пільгових умовах відповідно до статті 13 Закону України від 05.11.1991 № 1788-XII «Про пенсійне забезпечення» видає ліквідатор на підставі копій відповідних документів, наданих архівами, яким передано на зберігання первинні документи підприємств, що перебувають у стадії ліквідації.