Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку (Експертус), журнали «Кадровик-01», «Бібліотека Кадровика» і електронна система «Експертус Кадри» провели семінар-практикум

З 12 по 14 вересня в м. Ялта відбувся семінар-практикум на тему: «Захист персональних даних після змін, внесених влітку 2013 року. Закон про зайнятість та підзаконні акти: застосовуємо на практиці. Новації в кадровому діловодстві»

Шеф-редактор журналів «Кадровик-01», «Бібліотека Кадровика» Ірина Іванченко та головний редактор системи актуальних консультацій «Експертус Кадри» Юлія Видиборець були раді зустрітися з колегами та надати фахові консультації слухачам семінару.

Учасники семінару мали змогу не тільки дізнатися про законодавчі новації та їх практичне застосування, а й поставити лекторам запитання щодо проблемних ситуацій, які виникають у щоденній роботі.

На зустрічі також була презентована електронна система «ЕкспертусКадри». Нам надзвичайно приємно, що новий продукт викликає широкий інтерес і зацікавленість колег.

Приємним доповненням до семінару для всіх слухачів став подарунок — методичний посібник: «Секрети роботи з Класифікатором професій» і актуалізований зразок «Положення про порядок обробки персональних даних працівників і контрагентів, що враховує зміни в законодавстві».

За відгуками експертів та фахівців кадрових служб зустріч була вдалою і залишила після себе приємні враження.

Дякуємо усім, хто завітав на семінар-практикум, сподіваємося, що нові знання стануть Вам у пригоді, а згадка про дружню атмосферу і теплу ялтинську погоду зігріватиме протягом року.

Як провести скорочення чисельності та штату

Статті за темою

Усі статті за темою

Тренди управління персоналом: від адаптивності до інклюзивності

Управління персоналом сьогодні стикається з безліччю нових викликів і змін, що пов’язані з глобальними економічними, соціальними та технологічними трансформаціями. Тренди у сфері управління персоналом мають величезний вплив на те, як компанії взаємодіють зі своїми працівниками, як вони адаптуються до змін у світі праці та як створюють сприятливе робоче середовище. Усе про технології та підходи роботи кадрових служб — у статті.
144

Як ознайомити працівників з кадровими документами під особистий підпис

Ви можете обрати із трьох способів ознайомлення працівників із документом. Який саме обрати — залежить від кількості місця в документі та кількості працівників, що мають підписати його
93589

Курси кадровиків

Здобувати освіту онлайн — не лише тренд, а й спосіб зекономити час і кошти на дорогу, підлаштувати під себе розклад і перейняти досвід від кращих фахівців у своїй галузі. Які дистанційні курси для кадровиків обрати?
19157

Як ФОП має зберігати кадрові документи

ФОП має забезпечити збереженість документів із кадрових питань. Утім, нормативні вимоги щодо зберігання документів визначені тільки для підприємств, установ та організацій
5793

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді