Кожне підприємство має створити комісію з евакуації та локальний акт — план евакуації персоналу у разі війни

Бажаєш миру – готуйся. Кожне підприємство має розробити план евакуації працівників, а відтак уточнювати його щороку до 1 березня

Наказом МВС від 10.07.2017 № 579 затверджено Методику планування заходів з евакуації (далі — Методика). У Методиці узагальнено вимоги до розробки документів із планування заходів з евакуації населення та матеріальних і культурних цінностей із зон надзвичайних ситуацій.

Хто має спланувати заходи з евакуації населення та матеріальних і культурних цінностей у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій та із зон збройних конфліктів (далі — планування евакуації)? Це:

  • центральні органи виконавчої влади;
  • місцеві державні адміністрації;
  • органи місцевого самоврядування;
  • суб’єкти господарювання.

Підприємство — суб’єкт господарювання має створити комісію з евакуації. Завдання комісії — спланувати евакуацію. Якщо на підприємстві менше 50 працівників, слід призначити особу, яка виконуватиме функції комісії.

Визначено документи, які слід розробити та затвердити:

Хто розробляє

Який документ

Комісія з питань евакуації ЦОВВ

план евакуації працівників апарату

Комісія з питань евакуації місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування

план евакуації населення та план приймання і розміщення евакуйованого населення (у разі планування розміщення на евакуйованого населення)

Комісія з питань евакуації суб’єкта господарювання

План евакуації працівників

Плани щороку уточнюють до 01 березня станом на 01 січня поточного року. Зміни до планів засвідчують підписом голови комісії з евакуації.

Також затверджена МВС Методика:

  • встановлює вимоги до плану евакуації населення (працівників) та плану приймання та розміщення евакуйованого населення;
  • визначає особливості планування заходів з евакуації при загрозі (виникненні) збройних конфліктів (у т. ч. планування заходів з евакуації осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення).

Як розробити та затвердити План евакуації працівників — читайте в журналі «Довідник секретаря та офіс-менеджера» у вересні 2017 року.

Ольга Догадіна,
провідний експерт Експертус Кадри

Особливості трудових договорів із сумісниками

Статті за темою

Усі статті за темою

Склад документів особової справи працівника

Вічне запитання з кадрової практики: чи долучати до особової справи згоду на обробку персональних даних… Відповідь — ні! Дізнайтесь: які документи можна і потрібно формувати до особової справи працівника, а чого у жодному разі там не має бути.
158868

Розробка, укладення та виконання колективних договорів

Колективний договір — це угода між роботодавцем та колективом працівників (зазвичай представлений профспілкою), яка регулює умови праці, оплати праці, соціальні пільги, трудові права та обов’язки сторін. У статті ви дізнаєтеся про порядок укладення колективного договору та внесення змін до нього.
5746

Словник кадровика

Словник кадровика — це збірка спеціалізованих термінів і понять, які використовуються в галузі управління персоналом і кадрового обліку. Докладніше про словник кадровика та використання абревіатур в HR-сфері — у статті.
66

Оформлення запису в трудовій про прийняття строковика на час відпустки з вагітності та пологів основної працівниці

Буде помилкою вказати у трудовій, що працівницю прийняли за строковим трудовим договором на час відпустки з вагітності та пологів. Як тоді зробити правильний запис?
16349

Формування та облік внутрішнього опису документів особової справи працівника

Внутрішній опис відображає включення документів до справи і містить відомості про порядкові номери документів справи, їх індекси, дати, заголовки та номери аркушів справи, на яких розташований кожен документ. Внутрішній опис заповнює кадровик при первинному оформленні особової справи
126624

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді