Уряд врегулював питання утворення, реорганізації та ліквідації державних наукових установ

Кабмін погоджує утворення, реорганізацію та ліквідацію наукової установи.

КМУ постановою від 04.07.2018 № 529 затвердив Порядок утворення, реорганізації та ліквідації державних наукових установ (далі — Порядок).

Порядок поширюється на державні наукові (науково-дослідні, науково-технологічні, науково-технічні, науково-практичні) установи, у т. ч. подвійного підпорядкування, які повністю або частково фінансуються з держбюджету, а також державні комерційні підприємства та казенні підприємства, організації, які відповідно до статті 1 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність» від 26.11.2015 № 848-VIII належать до наукових установ (далі — державні наукові установи).

Порядок не поширюється на державні наукові установи (організації, підприємства), що перебувають у віданні НАН та національних галузевих академій наук, у т. ч. їх подвійного підпорядкування, які утворюють, реорганізовують та ліквідовують відповідно до законодавства.

Державні наукові установи утворюють, реорганізовують, ліквідовують:

  • у межах виділених центральним органам виконавчої влади бюджетних асигнувань за наявності достатніх матеріально-технічних та інших ресурсів;
  • за погодженням із КМУ за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у відповідній сфері (далі — заінтересований орган).

Заінтересований орган розробляє проект постанови КМУ, до якого додає обґрунтування та рекомендації (у разі наявності) Міжвідомчої ради з координації фундаментальних і прикладних досліджень в Україні.

Окрім того, при реорганізації або ліквідації державної наукової установи до обґрунтування додають:

  • витяг (витяги) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб —підприємців та громадських формувань з інформацією про повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код;
  • відомості про результати наукової, науково-технічної, фінансово-господарської діяльності за попередні три роки;
  • пропозицію про правонаступника (правонаступників), якій (яким) передадуть відповідні функції у разі реорганізації, та у разі потреби інформація про його (їх) організаційно-правову форму;
  • гарантії дотримання трудового законодавства прав та інтересів працівників, яких вивільнять.

Ольга Догадіна,
провідний експерт
Експертус Кадри

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Присвоєння рангу при прийнятті на державну службу

Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII (далі — Закон № 889) передбачає такі поняття, як «категорії посад державної служби» та «ранги державних службовців». Насправді, таке нормативно-правове закріплення є досить позитивним досвідом, адже дозволяє не тільки розмежовувати рівень відповідальності різних посадовців, але і сприяє тенденції просування по службі
67024

Особова справа державного службовця

Служба управління персоналом державного органу приділяє чимало часу роботі з особовими справами державних службовців. Щоб заощадити час кадровикам, ми підготували перелік документів та порядок ведення особових справ держслужбовців.
41217

Зразок написання автобіографії

Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
603150

Особова картка державного службовця

НАДС востаннє змінювало форму особової картки державного службовця у червні 2020 року. Однак особова картка держслужбовця, нова форма якої міститься у статті, до цього часу викликає низку питань. Як заповнювати особову картку держслужбовця? Що має містити заповнена особова картка державного службовця? Відповіді шукайте у статті.
45593

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді