Змінено порядок проведення ДФС люстраційної перевірки державних службовців

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Міністерство фінансів України наказом від 06.07.2015 № 626 внесло зміни до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей, зазначених у деклараціях державних службовців, що проходять люстрацію, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.11.2014 № 1100, а також змінило форму висновку про результати перевірки

Міністерство фінансів України наказом від 06.07.2015 № 626 внесло зміни до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей, зазначених у деклараціях державних службовців, що проходять люстрацію, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.11.2014 № 1100 (далі — Порядок), а також змінило форму висновку про результати перевірки.

Державна фіскальна служба України у висновку про результати перевірки відображатиме інформацію про встановлення недостовірності відомостей лише якщо вартість майна, набутого особою за час перебування на посадах, визначених у Законі України «Про очищення влади» від 16.09.2014 № 1682-VII (далі — Закон), перевищує суму доходів, отриманих із законних джерел. В попередній редакції ДФС відображала у висновку будь-яку невідповідність набутого майна, зазначеного в декларації, незалежно від суми отриманих доходів із законних джерел.

Окрім того, пункт 13 Порядку викладено в новій редакції: у разі надходження від фізичних та юридичних осіб чи дорадчого громадського органу з питань люстрації при Мін’юсті України інформації про особу, стосовно якої проводиться перевірка, ДФС зобов’язана розглянути та перевірити таку інформацію, та у разі підтвердження її достовірності врахувати у висновку на запит керівника органу, в якому проводиться перевірка. До цього про результати перевірки такої інформації ДФС повідомляла фізичну (юридичну) особу, від якої вона надійшла, та керівника органу, де працює держслужбовець.

У разі надходження від керівника органу, в якому працює державний службовець, повідомлення про припинення перевірки, контролюючий орган припиняє перевірку.

Якщо особа, стосовно якої проводиться перевірка, займає посаду, перебування на якій становить державну таємницю, така посада у висновку про результати перевірки не зазначається. Раніше такого обмеження встановлено не було.

Окрім того, уточнено підстави проведення додаткової перевірки. Також ДФС зобов’язали зберігати всі матеріали стосовно проведення люстраційної перевірки.

Підготувала Ольга Савченко,

редактор-експерт «Експертус Кадри»

додаток

Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

Статті за темою

Усі статті за темою

Калькулятор стажу — ваш онлайн помічник

Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
128968

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
22632

Різниця між дистанційною та надомною роботою та правила її оформлення

Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
8194

План роботи відділу кадрів 2026

Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
516

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
594

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді