У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про внесення зміни до статті 25 Закону України «Про відпустки» (реєстр. № 3353)
У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про внесення зміни до статті 25 Закону України «Про відпустки» (реєстр. № 3353).
У пояснювальній записці до законопроекту зазначається, що законодавство України на сьогодні дозволяє оформлювати батькам відпустку для догляду за дитиною, хворою на дитячий аутизм, лише до шестирічного віку. Оскільки такі діти і після шестирічного віку потребують постійного догляду батьків, пропонується внести зміну до статті 25 Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504/96-ВР, якою передбачити, що матері або іншим родичам, які фактично доглядають за дитиною-інвалідом, хворим на дитячий аутизм, та яка потребує домашнього догляду, за бажанням надається в обов’язковому порядку відпустка без збереження заробітної плати до досягнення дитиною 18-річного віку.
Підготувала Ольга Савченко,
редактор-експерт «Експертус Кадри»
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.