Свіжий номер 02 «Довідника секретаря та офіс-менеджера». Ваш помічник у вирі часу

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас

Свіжий номер 02 «Довідника секретаря та офіс-менеджера». Ваш помічник у вирі часу

Завжди є привід змінити... підходи до роботи. Спростіть робочі процеси для себе і для колег. Як? Наприклад, створіть схеми-пам’ятки за зразками, які підготувала для вас експерт журналу. З їх допомогою донесете до колег складну інформацію у спрощеному вигляді й убезпечите себе від постійних консультацій.

За статтями лютневого номера журналу навчитеся:

Опануйте новації. Не зволікайте, зробіть це до Масниці. Тоді точно матимете час не лише на роботу, а й на смачні вареники і святковий малюнок!

Уміння перетворити незручне мовчання на захопливу дискусію — цінна навичка персонального асистента. Вона знадобиться вам для будь-якої бесіди. Справляйте добре перше враження і будьте максимально ефективною завжди. Скористайтеся лайфхаками від експертів, щоб почуватися впевнено.

Бажаю вам із легкістю сприймати зміни. Привід для цього знайдеться завжди

додаток

Зміни впродовж літа в бронюванні та отриманні критичності

Статті за темою

Усі статті за темою

Особова справа працівника: правила та порядок формування

Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
160108

Види наказів та особливості їх оформлення

Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
462960

Спрощення роботи підприємства через бланк лист

У сучасному кадровому середовищі ефективне управління документообігом є запорукою успішної діяльності будь-якого підприємства. Бланк листа підприємства — один із простих, але дієвих інструментів оптимізації роботи. Фірмовий бланк організації (зразок) — це стандартний шаблон офіційної кореспонденції, який значно зменшує час на підготовку документів і підвищує загальний рівень професіоналізму. Бланк листа підприємства (зразок) — у статті.
6337

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді