При пошкодженні або втраті електронного ключа необхідна повторна реєстрація

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Державна податкова інспекція в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві роз’яснила, як відновити електронний ключ при його втраті або пошкодженні

Державна податкова інспекція в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві роз’яснила, як відновити електронний ключ при його втраті або пошкодженні.

ДФС звертає увагу, якщо підписувач, фізична особа-підприємець чи юридична особа, втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, йому необхідно звернутися до найближчого пункту представництва Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС та повторно пройти процедуру реєстрації з повним пакетом реєстраційних документів.

Скасування посиленого сертифікату необхідно й у разі зміни реєстраційних даних, зазначених у посиленому сертифікаті (зміна посади, звільнення, зміна прізвища та інше).

Для цього користувачу потрібно подати заяву на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа. Якщо електронний ключ не пошкоджено, а необхідно змінити дані, то скасування можна провести самостійно за допомогою програмного забезпечення (відеоінструкцію процедури скасування та необхідне програмне забезпечення можна отримати на інформаційному веб-ресурсі acskidd.gov.ua).

ДФС вказала на переваги використання електронного цифрового підпису:

  • зручність (всі операції можна виконувати як з робочого місця так і з будь-якого, де є доступ до мережі Інтернет);
  • економія часу (не марнується робочий час на поїздки в транспорті та черги при поданні документації);
  • доступність (на безкоштовній основі);
  • універсальність (широкий спектр використання — від подання звітності до участі у тендерах та інше).
додаток

Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

Статті за темою

Усі статті за темою

Калькулятор стажу — ваш онлайн помічник

Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
130231

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
23080

Різниця між дистанційною та надомною роботою та правила її оформлення

Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
8371

План роботи відділу кадрів 2026

Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
595

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
642

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді