На офіційному сайті Державної фіскальної служби України оприлюднено інформацію про можливість внесення до паспорту України реєстраційного номеру облікової картки платника податків.
ДФС нагадала, що реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі — реєстраційний номер) використовується органами державної влади та органами місцевого самоврядування, юридичними особами незалежно від організаційно-правових форм, включаючи установи Національного банку України, банки та інші фінансові установи, біржі, особами, які провадять незалежну професійну діяльність, фізичними особами-підприємцями, а також фізичними особами в усіх документах, які містять інформацію про об’єкти оподаткування фізичних осіб або про сплату податків.
Відповідно, фізичні особи у випадках передбачених законодавством, повинні пред’явити паспорт та надати документальне підтвердження реєстраційного номера.
Таким документом може бути Картка платника податків, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків. Разом з тим, замість Картки, як окремого документа, можуть використовуватись дані про реєстраційний номер, внесені до паспорта громадянина України.
Зокрема, будь-яким органом ДФС на прохання фізичної особи до паспорту можуть бути внесені (сьома, восьма або дев’ята сторінки) дані про реєстраційний номер. Форма даних про реєстраційний номер, що вноситься до паспорта громадянина України, встановлена у додатку 4 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 № 779.
Така відмітка у паспорті є зручною, оскільки достатньо пред’явити лише паспорт і відпадає потреба в додатковому документі, що підтверджує реєстрацію платником податків.