27 держдавних послуг доступні онлайн. Офіційно запрацював сервіс «Дія»

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Відтепер, не виходячи з дому, можна за 10 хвилин відкрити власну справу, оформити допомогу на новонародженого, отримати необхідну довідку та перевірити свої дані в державних реєстрах.

27 держдавних послуг доступні онлайн. Офіційно запрацював сервіс «Дія»

Увага! З 2 квітня діють зміни, внесені до КЗпП

З 24 лютого по 30 березня 2020 року тривало бета-тестування порталу державних послуг. І ось Дія публічно стартувала.

Вже сьогодні на порталі доступно 27 публічних послуг онлайн. Приміром, ви можете:

  • стати підприємцем;
  • змінити вид діяльності або припинити її;
  • оформити:
    • довідку про несудимість,
    • допомогу при народженні дитини,
    • щомісячне відшкодування вартості послуг із догляду за дитиною до трьох років;
  • подати позов до суду;
  • зареєструвати авто;
  • отримати:
    • послуги, пов’язані із документами водія,
    • низку ліцензій, дозволів,
    • витяги з реєстрів.

До того ж ви маєте можливість перевірити наявну про себе інформацію у державних реєстрах.

Віцепрем'єр-міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров наголошує: «Портал Дія стане універсальною точкою доступу громадян і бізнесу до всіх електронних державних послуг за єдиними стандартами. Раніше переважна більшість цих послуг були розкидані по різних порталах, тож знайти їх було доволі проблематично. До того ж, їх оформлення було доволі складним та вимагало специфічних знань або сторонньої допомоги. Тож ми спростили процес отримання послуг, зробили його максимально зрозумілим для усіх та об'єднали їх на Єдиному державному вебпорталі електронних послуг – Дії».

Нагадуємо, що Мінцифри планує до 2024 року оцифрувати 100% державних послуг.

Як працює Дія

Послуги на порталі розподілені на категорії та підкатегорії.

Наприклад, за допомогою послуг категорії «Підприємництво» можна стати підприємцем усього за 10 хвилин. Для цього просто заповніть необхідну форму. Також можна внести зміни в установчі документи та закрити ФОП. Послуги, пов'язані з ФОП, уже зараз доступні в UI/UX-дизайні.

Мінцифри обіцяє, що найближчим часом на порталі з’являться оптимізовані послуги з прописки дитини онлайн, послуги у сфері будівництва, соціального захисту та реєстрації юридичних осіб.

У Кабінеті громадянина наразі доступні документи, що відображаються в мобільному додатку «Дія», а саме:

  • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу,
  • посвідчення водія.

Пізніше будуть доступні цифровий паспорт громадянина України у вигляді ID-картки та біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон.

➤➤Як вносити відомості до особової картки п-2 за даними id-паспорта

Саме у Кабінеті громадянина надається доступ до особистої інформації в державних реєстрах. На сьогодні їх підключено п’ять:

  1. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  2. Державний реєстр речових прав на нерухоме майно;
  3. Єдиний державний реєстр зареєстрованих транспортних засобів та їх власників Міністерства внутрішніх справ;
  4. Державний земельний кадастр;
  5. Державний реєстр обтяжень рухомого майна.

Як отримати доступ до державних послуг онлайн

Для цього необхідно мати електронний підпис або авторизуватися за допомогою сервісу id.gov.ua.

Мінцифри нагадує, що портал «Дія» розміщений в захищеному дата-центрі та відповідає світовим стандартам захисту від кіберзагроз. Дія зберігає мінімум інформації про своїх користувачів. Усі дані зберігаються у зашифрованому вигляді, щоб унеможливити їх перехоплення або викрадення.

Функціонування Єдиного державного порталу електронних послуг Дія регулюється Положенням, затвердженим постановою КМУ «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг» від 04.12.2019 №1137.

На створення порталу не витрачали бюджетних коштів. Усі витрати з розроблення, дизайну та захисту порталу відбувалися коштом міжнародних донорів та партнерів. Фінансування Дії відбувається за підтримки проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS», Програми EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва та реалізується Фондом Східна Європа та Innovabridge, проєкту USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія» та проєкту EGOV4UKRAINE програми U'-LEAD з Європою.

Реінжинірингом та оцифруванням послуг на порталі «Дія» надалі буде займатися державна IT-компанія «Diia Company». Супроводженням послуг займатиметься ДП «Дія».

За інформацією Мінцифри

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
114

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
229

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
246

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15035

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
10228

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді