27 держдавних послуг доступні онлайн. Офіційно запрацював сервіс «Дія»

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Відтепер, не виходячи з дому, можна за 10 хвилин відкрити власну справу, оформити допомогу на новонародженого, отримати необхідну довідку та перевірити свої дані в державних реєстрах.

27 держдавних послуг доступні онлайн. Офіційно запрацював сервіс «Дія»

Увага! З 2 квітня діють зміни, внесені до КЗпП

З 24 лютого по 30 березня 2020 року тривало бета-тестування порталу державних послуг. І ось Дія публічно стартувала.

Вже сьогодні на порталі доступно 27 публічних послуг онлайн. Приміром, ви можете:

  • стати підприємцем;
  • змінити вид діяльності або припинити її;
  • оформити:
    • довідку про несудимість,
    • допомогу при народженні дитини,
    • щомісячне відшкодування вартості послуг із догляду за дитиною до трьох років;
  • подати позов до суду;
  • зареєструвати авто;
  • отримати:
    • послуги, пов’язані із документами водія,
    • низку ліцензій, дозволів,
    • витяги з реєстрів.

До того ж ви маєте можливість перевірити наявну про себе інформацію у державних реєстрах.

Віцепрем'єр-міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров наголошує: «Портал Дія стане універсальною точкою доступу громадян і бізнесу до всіх електронних державних послуг за єдиними стандартами. Раніше переважна більшість цих послуг були розкидані по різних порталах, тож знайти їх було доволі проблематично. До того ж, їх оформлення було доволі складним та вимагало специфічних знань або сторонньої допомоги. Тож ми спростили процес отримання послуг, зробили його максимально зрозумілим для усіх та об'єднали їх на Єдиному державному вебпорталі електронних послуг – Дії».

Нагадуємо, що Мінцифри планує до 2024 року оцифрувати 100% державних послуг.

Як визначити, кого з працівників можна забронювати

Як працює Дія

Послуги на порталі розподілені на категорії та підкатегорії.

Наприклад, за допомогою послуг категорії «Підприємництво» можна стати підприємцем усього за 10 хвилин. Для цього просто заповніть необхідну форму. Також можна внести зміни в установчі документи та закрити ФОП. Послуги, пов'язані з ФОП, уже зараз доступні в UI/UX-дизайні.

Мінцифри обіцяє, що найближчим часом на порталі з’являться оптимізовані послуги з прописки дитини онлайн, послуги у сфері будівництва, соціального захисту та реєстрації юридичних осіб.

У Кабінеті громадянина наразі доступні документи, що відображаються в мобільному додатку «Дія», а саме:

  • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу,
  • посвідчення водія.

Пізніше будуть доступні цифровий паспорт громадянина України у вигляді ID-картки та біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон.

➤➤Як вносити відомості до особової картки п-2 за даними id-паспорта

Саме у Кабінеті громадянина надається доступ до особистої інформації в державних реєстрах. На сьогодні їх підключено п’ять:

  1. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  2. Державний реєстр речових прав на нерухоме майно;
  3. Єдиний державний реєстр зареєстрованих транспортних засобів та їх власників Міністерства внутрішніх справ;
  4. Державний земельний кадастр;
  5. Державний реєстр обтяжень рухомого майна.

Як отримати доступ до державних послуг онлайн

Для цього необхідно мати електронний підпис або авторизуватися за допомогою сервісу id.gov.ua.

Мінцифри нагадує, що портал «Дія» розміщений в захищеному дата-центрі та відповідає світовим стандартам захисту від кіберзагроз. Дія зберігає мінімум інформації про своїх користувачів. Усі дані зберігаються у зашифрованому вигляді, щоб унеможливити їх перехоплення або викрадення.

Функціонування Єдиного державного порталу електронних послуг Дія регулюється Положенням, затвердженим постановою КМУ «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг» від 04.12.2019 №1137.

На створення порталу не витрачали бюджетних коштів. Усі витрати з розроблення, дизайну та захисту порталу відбувалися коштом міжнародних донорів та партнерів. Фінансування Дії відбувається за підтримки проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS», Програми EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва та реалізується Фондом Східна Європа та Innovabridge, проєкту USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія» та проєкту EGOV4UKRAINE програми U'-LEAD з Європою.

Реінжинірингом та оцифруванням послуг на порталі «Дія» надалі буде займатися державна IT-компанія «Diia Company». Супроводженням послуг займатиметься ДП «Дія».

За інформацією Мінцифри

додаток

Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

Статті за темою

Усі статті за темою

Калькулятор стажу — ваш онлайн помічник

Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
128979

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
22633

Різниця між дистанційною та надомною роботою та правила її оформлення

Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
8198

План роботи відділу кадрів 2026

Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
516

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
594

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді