Держпраці уважає, що роботодавець має забезпечити працівників засобами індивідуального захисту під час пандемії

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Роботодавець зобов’язаний за свій рахунок забезпечити придбання, комплектування, видачу та утримання (у працездатному, належному гігієнічному стані) засобів індивідуального захисту.

Держпраці уважає, що роботодавець має забезпечити працівників засобами індивідуального захисту під час пандемії

⇛ Подарунковий доступ до антикризового номера журналу «Кадровик-01» ⇚

Щоби не допустити поширення коронавірусної інфекції, на всій території України було запроваджено режим надзвичайної ситуації.

Держпраці уважає, що роботодавець має забезпечити працівників засобами індивідуального захисту під час пандеміїЩо таке режим надзвичайної ситуації та як впливає на роботу підприємств

Задля безпеки та захисту здоров’я працівників, залучених до робочого процесу, роботодавці мають забезпечити їх засобами захисту згідно з Мінімальними вимогами безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці, зокрема:

  • роботодавець зобов’язаний за свій рахунок забезпечити придбання, комплектування, видачу та утримання (у працездатному, належному гігієнічному стані) ЗІЗ;
  • на роботах зі шкідливими та небезпечними умовами праці, а також роботах, що пов’язані із забрудненням, або тих, що здійснюються в несприятливих метеорологічних умовах, працівникам видаються безоплатно спеціальний одяг, спеціальне взуття та інші ЗІЗ за встановленими нормами, які для роботодавця є обов’язковим мінімумом безоплатної видачі ЗІЗ, з визначенням їх захисних властивостей та строків використання;
  • ЗІЗ мають використовуватися у разі неможливості уникнути або в достатній мірі обмежити ризики для життя та здоров’я працівників технічними засобами колективного захисту або заходами, методами чи правилами організації роботи;
  • ЗІЗ використовують виключно за призначенням згідно з інструкціями з експлуатації, які мають бути зрозумілими для працівників.

Держпраці зауважує, що до основних завдань служби охорони праці в умовах карантину, слід віднести такі:

  • організацію проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, запобігання нещасним випадкам на виробництві, професійним захворюванням та іншим випадкам загрози життю або здоров'ю працівників;
  • вивчення та сприяння впровадженню у виробництво досягнень науки і техніки, прогресивних і безпечних технологій, сучасних засобів колективного та індивідуального захисту працівників;
  • інформування і надання роз'яснень працівникам підприємства з питань охорони праці;
  • участь у складанні санітарно-гігієнічної характеристики умов праці працівників, які проходять обстеження щодо наявності професійних захворювань (отруєнь), проведенні внутрішнього аудиту охорони праці та атестації робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці;
  • взаємодіяти з іншими структурними підрозділами, службами, фахівцями підприємства та представниками профспілки, а за її відсутності - з уповноваженими найманими працівниками особами з питань охорони праці.

Держпраці закликає роботодавців дотримуватися вимог охорони праці, а також заходів спрямованих на запобігання виникненню та поширенню COVID-19.

Держпраці уважає, що роботодавець має забезпечити працівників засобами індивідуального захисту під час пандеміїДізнайтеся, як дезінфекція приміщень допоможе вам подолати страх працівників заразитися на роботі

За інформацією Управління Держпраці у Сумській області

image92

додаток

Зміни впродовж літа в бронюванні та отриманні критичності

Статті за темою

Усі статті за темою

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
210

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
541003

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
68973

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
390

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
624

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді