В держоргані зі штатною чисельністю до 100 штатних одиниць визначте уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції з числа працівників державного органу. Якщо більше — введіть окрему штатну одиницю уповноваженого.
Особові справи державних службовців: ведемо правильно
НАЗК наказом 24.03.2020 № 112/20 затвердило обов’язкові вимоги до мінімальної штатної чисельності уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції в державних органах.
Дізнайтеся, що робити з оголошеними конкурсами на держслужбу
Мінімальну штатну чисельність уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції (далі ― уповноважений підрозділ) в державному органі встановили залежно від штатних одиниць:
- до 100 — визначаєте уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції з числа працівників державного органу;
- 100 — 200 ― призначаєте уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції;
- 200 ― 400 — утворюєте уповноважений підрозділ зі штатною чисельністю не менше як 2 одиниці;
- 400 — 600 ― утворюєте уповноважений підрозділ зі штатною чисельністю не менше як 3 одиниці;
- 600 ― 800 штатних одиниць — утворюєте уповноважений підрозділ зі штатною чисельністю не менше як 4 одиниці;
- від 800 ― утворюєте уповноважений підрозділ зі штатною чисельністю не менше як 5 одиниць.
Загальна кількість працівників уповноваженого підрозділу не може перевищувати 15 осіб.
Коли державному службовцю присвоїти ранг — під час чи після випробування
Окрім того, НАЗК наказом від 17.03.2020 № 102/20 затвердило Типове положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції.
Ольга Догадіна
провідний експерт Експертус: Кадри
Поки триває карантин, всі кадрові процедури змінили формат.
Дізнайтеся кому саме надається додаткова відпустка, які умови її отримання, а також тривалість та особливості перенесення.
Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII (далі — Закон № 889) передбачає такі поняття, як «категорії посад державної служби» та «ранги державних службовців». Насправді, таке нормативно-правове закріплення є досить позитивним досвідом, адже дозволяє не тільки розмежовувати рівень відповідальності різних посадовців, але і сприяє тенденції просування по службі
Служба управління персоналом державного органу приділяє чимало часу роботі з особовими справами державних службовців. Щоб заощадити час кадровикам, ми підготували перелік документів та порядок ведення особових справ держслужбовців.
Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
НАДС востаннє змінювало форму особової картки державного службовця у червні 2020 року. Однак особова картка держслужбовця, нова форма якої міститься у статті, до цього часу викликає низку питань. Як заповнювати особову картку держслужбовця? Що має містити заповнена особова картка державного службовця? Відповіді шукайте у статті.