Скільки уповноважених із запобігання корупції має бути в держоргані?

В держоргані зі штатною чисельністю до 100 штатних одиниць визначте уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції з числа працівників державного органу. Якщо більше — введіть окрему штатну одиницю уповноваженого.

Скільки уповноважених із запобігання корупції має бути в держоргані?

Особові справи державних службовців: ведемо правильно

НАЗК наказом 24.03.2020 № 112/20 затвердило обов’язкові вимоги до мінімальної штатної чисельності уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції в державних органах.

Скільки уповноважених із запобігання корупції має бути в держоргані?Дізнайтеся, що робити з оголошеними конкурсами на держслужбу

Мінімальну штатну чисельність уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції (далі ― уповноважений підрозділ) в державному органі встановили залежно від штатних одиниць:

  • до 100 — визначаєте уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції з числа працівників державного органу;
  • 100 — 200 ― призначаєте уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції;
  • 200 ― 400 — утворюєте уповноважений підрозділ зі штатною чисельністю не менше як 2 одиниці;
  • 400 — 600 ― утворюєте уповноважений підрозділ зі штатною чисельністю не менше як 3 одиниці;
  • 600 ― 800 штатних одиниць — утворюєте уповноважений підрозділ зі штатною чисельністю не менше як 4 одиниці;
  • від 800 ― утворюєте уповноважений підрозділ зі штатною чисельністю не менше як 5 одиниць.

Загальна кількість працівників уповноваженого підрозділу не може перевищувати 15 осіб.

Скільки уповноважених із запобігання корупції має бути в держоргані?Коли державному службовцю присвоїти ранг — під час чи після випробування

Окрім того, НАЗК наказом від 17.03.2020 № 102/20 затвердило Типове положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції.

Ольга Догадіна

провідний експерт Експертус: Кадри

Особливості трудових договорів із сумісниками

Статті за темою

Усі статті за темою

Присвоєння рангу при прийнятті на державну службу

Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII (далі — Закон № 889) передбачає такі поняття, як «категорії посад державної служби» та «ранги державних службовців». Насправді, таке нормативно-правове закріплення є досить позитивним досвідом, адже дозволяє не тільки розмежовувати рівень відповідальності різних посадовців, але і сприяє тенденції просування по службі
64030

Особова справа державного службовця

Служба управління персоналом державного органу приділяє чимало часу роботі з особовими справами державних службовців. Щоб заощадити час кадровикам, ми підготували перелік документів та порядок ведення особових справ держслужбовців.
40277

Зразок написання автобіографії

Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
563622

Особова картка державного службовця

НАДС востаннє змінювало форму особової картки державного службовця у червні 2020 року. Однак особова картка держслужбовця, нова форма якої міститься у статті, до цього часу викликає низку питань. Як заповнювати особову картку держслужбовця? Що має містити заповнена особова картка державного службовця? Відповіді шукайте у статті.
44278

Обчислення стажу державної служби

При прийнятті особи на державну службу їй обчислюють стаж державної служби. Цей стаж дає право на встановлення державному службовцю надбавки за вислугу років, надання додаткової оплачуваної відпустки
43376

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді