При підготовці довідки про результати перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади» можна не чекати всіх відповідей від контролюючих органів

Міністерство юстиції України на офіційному сайті роз’яснило, що при підготовці довідки про результати перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади» не потрібно чекати відповіді (висновки) на всі запити, які до 28.03.2015 були направленні до органів, що проводять перевірку

Міністерство юстиції України на офіційному сайті роз’яснило, що при підготовці довідки про результати перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади» не потрібно чекати відповіді (висновки) на всі запити, які до 28.03.2015 були направленні до органів, що проводять перевірку.

Мін’юстом наголошено, що проведення перевірки посадових та службових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування здійснюється відповідно до вимог Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою КМУ від 16.10.2014 № 563, із змінами і доповненнями (далі — Порядок № 563).Порядком № 563 затверджений перелік органів, що проводять перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону, та вказані відомості, щодо яких орган проводить перевірку.До вказаного переліку входять: Міністерство юстиції України, Міністерство внутрішніх справ України, Державна фіскальна служба України, Служба безпеки України, Генеральна прокуратура України, Державна судова адміністрація України.Згідно з приписами пункту 141 Порядку № 563 відповідальний структурний підрозділ у разі:

  • відсутності відомостей про особу, яка підлягає перевірці, у Реєстрі роздруковує відповідну інформацію та додає її до особової справи;
  • наявності відомостей про особу, яка підлягає перевірці, у Реєстрі надсилає до Мін’юсту або головних територіальних управлінь юстиції Мін’юсту в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі за місцем проживання такої особи запит про проведення перевірки за формою згідно з додатком 3 для отримання витягу з Реєстру.

Відповідно до пункту 171 Порядку № 563 запити про проведення перевірки щодо особи, яка підлягає перевірці, надсилаються у разі, коли:

  • у матеріалах особової справи такої особи зазначена інформація, що свідчить про те, що особа займала відповідно посади в органах внутрішніх справ, інших правоохоронних органах, органах прокуратури в період, що підлягає перевірці, а також трудова книжка (послужний список) такої особи втрачені або відновлені та/або з матеріалів особової справи вбачається, що особа могла займати відповідні посади в період, що підлягає перевірці, — до МВС та Генеральної прокуратури України;
  • у матеріалах особової справи такої особи зазначена інформація, що свідчить про те, що особа займала посаду судді в період, що підлягає перевірці, а трудова книжка (послужний список) такої особи втрачені або відновлені та/або з матеріалів особової справи вбачається, що особа могла займати відповідні посади в період, що підлягає перевірці, – до ДСА.

Усі запити про проведення перевірки надсилаються до апарату ДФС та до СБУ.Пунктом 36 Порядку № 563 передбачено, що на підставі відповіді, висновку, або копії судового рішення (далі – документ), що надійшли від органів перевірки за результатами перевірки, відповідальний структурний підрозділ у триденний строк (з дня надходження документу) готує довідку про результати перевірки за формою згідно з додатком 5 та подає її керівнику органу.Враховуючи, що зміни до Порядку, внесені з метою удосконалення проведення процедури перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», встановлення її як більш дієвої системи, Мін’юст зазначив, що для підготовки довідки про результати перевірки обов’язковими є наявність висновків ДФС та СБУ, а також інформації про наявність або відсутність у Реєстрі відомостей щодо особи, яка підлягає перевірці, навіть за умови, якщо запити було направлено до всіх органів, які були передбачені в попередній редакції Порядку.


Підготувала Ольга Савченко,редактор-експерт «Експертус Кадри»

Особливості трудових договорів із сумісниками

Статті за темою

Усі статті за темою

Словник кадровика

Словник кадровика — це збірка спеціалізованих термінів і понять, які використовуються в галузі управління персоналом і кадрового обліку. Докладніше про словник кадровика та використання абревіатур в HR-сфері — у статті.
74

Заява про відстрочку через інвалідність військовозобов’язаного

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від армії для особи з інвалідністю, адже його часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
25914

Заява на відстрочку у зв’язку із навчанням

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від мобілізації у зв’язку із навчанням, адже його часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
46962

Заява на відстрочку від мобілізації у зв’язку з утриманням трьох дітей

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від мобілізації у зв’язку з утриманням трьох дітей, адже його часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
33932

Заява на відстрочку від мобілізації через інвалідність члена сім’ї

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від мобілізації через інвалідність члена сім'ї. Його доволі часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
22903

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді