Міністерством охорони здоров’я пропонує оновлений підхід до адаптивного карантину, який передбачає можливість посилення карантину в окремих регіонах.

⇛ Як дотримати соціальної дистанції в офісі та організувати термо скринінг ⇚
Прем’єр-міністр Денис Шмигаль на засіданні уряду 17 червня повідомив: «Враховуючи зростання кількості коронахворих ми продовжим дію адаптивного карантину до 31 липня цього року. Також сьогодні ми розглянемо запропонований Міністерством охорони здоров’я оновлений підхід до адаптивного карантину, який передбачає можливість посилення карантину в окремих регіонах, якщо цього вимагатиме ситуація».
Глава Уряду наголосив, що за останній тиждень на COVID-19 захворіло 4853 людини. Це найбільша кількість за весь час пандемії в Україні. За словами Д. Шмигаля, уряд розуміє, що українці втомились від карантинних обмежень, але загроза нікуди не поділася.
Дізнайтеся, як простій та відпустки без збереження зарплати під час карантину впливають на відпустки 2020 року
Прем’єр-міністр нагадав, що масковий режим, соціальна дистанція, дезінфекція, це прості речі, які дозволять захистити своє життя та здоров’я, принаймні, поки не винайдуть ефективний протокол лікування COVID-19.
Щоб зменшити скупчення людей у громадському транспорті, Уряд також планує змінити графік початку роботи в окремих сферах і галузях. Очільник Уряду закликав міських голів випустити на лінії максимальну кількість громадського транспорту.
За інформацією Української Правди
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.