Пенсійний фонд надає можливість громадянам контролювати дані, що впливають на їх пенсійні права, у т. ч. розмір нарахованої заробітної плати та сплачені страхові внески.
Портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.
Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.
Щоб отримати можливість користуватися більшою кількістю електронних послуг, потрібно пройти нескладну процедуру реєстрації в управлінні Пенсійного фонду України за місцем проживання та одержати код доступу до Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.
В режимі «он-лайн» з мінімальною витратою часу, коштів і сил зареєстровані користувачі матимуть змогу користуватися такими видами електронних послуг:
- отримання інформації з персоніфікованого обліку про нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески (для працюючих громадян)
- отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)
- формування запитів на попередню підготовку документів
- можливість подачі скарг
- запис на прийом до фахівців Фонду
- отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
Підготувала Марина Маслюк,
головний редактор газети «Ранкові Новини Кадровика» «Експертус Кадри», провідний редактор порталу prokadry.com.ua