ДПС роз’яснила, які штрафи та санкції чекають за порушення обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності

В яких випадках у порушника конфіскують отриманий дохід чи винагороду та позбавлять права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю протягом року?

ДПС роз’яснила, які штрафи та санкції чекають за порушення обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності

Стаття 172-4 Кодексу про адміністративні правопорушення (далі — КпАП) передбачає відповідальність за порушення обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності.

☝ Як перевіряли роботодавців у першому півріччі — 2020

Відтак, порушення особою встановлених законом обмежень щодо зайняття іншою оплачуваною діяльністю (крім викладацької, наукової та творчої діяльності, медичної та суддівської практики, інструкторської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю, тягне за собою накладення штрафу від 300 до 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією отриманого доходу від підприємницької діяльності чи винагороди від роботи за сумісництвом ( ч. 1 ст. 172-4 КпАП).

Порушення особою встановлених законом обмежень щодо входження до складу правління, інших виконавчих чи контрольних органів, чи наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особа здійснює функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі чи територіальній громаді, та представляє інтереси держави чи територіальної громади в раді (спостережній раді), ревізійній комісії господарської організації), тягне за собою накладення штрафу від 300 до 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією отриманого доходу від такої діяльності ( ч. 2 ст. 172-4 КпАП).

Дії, передбачені частиною першою або другою статті 172-4 Кодексу про адміністративні правопорушення, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, тягнуть за собою накладення штрафу від 500 до 800 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією отриманого доходу чи винагороди та з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю строком на один рік.

Головне управління ДПС у м. Києві нагадує, що суб’єктом правопорушень у статті 172-4 КпАП є особи, зазначені у пункті 1 частини першої статті третьої Закону України «Про запобігання корупції», за винятком депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі), присяжних, помічників-консультантів народних депутатів України, працівників секретаріатів Голови Верховної Ради України, Першого заступника Голови Верховної Ради України та заступника Голови Верховної Ради України, працівників секретаріатів депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України.

Особливості трудових договорів із сумісниками

Статті за темою

Усі статті за темою

Затвердження, погодження та призначення відповідального за антикорупційну програму юридичної особи

Яким вимогам має відповідати антикорупційна програма юридичної особи? Яку назву посади передбачити в штатному розписі для особи, відповідальної за її реалізацію? Чи можна поєднати виконання цієї функції з безпосередніми посадовими обов’язками? Про це і не тільки — тут і зараз
7344

Запобігання корупції в органах державної влади і місцевого самоврядування

Ухвалене наприкінці 2014 року нове антикорупційне законодавство визначило стратегію антикорупційної політики держави, створило правові, організаційні й інституційні засади її діяльності у сфері запобігання та протидії корупції.
3475

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді