При дистанційній роботі працівник сам організовуватиме умови своєї праці, а при надомній роботі необхідно буде обстежити його житлово-побутові умови.

Комітет з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів запропонував включити до порядку денного четвертої сесії Верховної Ради проєкт Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо удосконалення правового регулювання дистанційної роботи» (законопроєкт від 04.09.2020 № 4051).
✍ Чи вносити до ПВТР зміни щодо дистанційної роботи
Законопроєкт передбачає зміни до КЗпП, які окремими статтями регулюватимуть гнучкий режим робочого часу, надомну та дистанційну роботу. Також планують внести зміни до Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII та врегулювати умови ознайомлення працівників з інструкціями про охорону праці та локальними актами роботодавця за допомогою відеозв’язку. Підтвердженням такого ознайомлення будуть листи, надіслані електронною поштою.
Четверта сесія ВРУ закінчиться у січні 2021, тож слідкуйте за новинами. Ми обов'язково повідомимо, якщо ініціативу підтримають і буде потрібно вносити зміни до локальних актів підприємства.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.