«Інтелектуальний локдаун» передбачатиме, що різні регіони виходитимуть з нього не одночасно, а в залежності від епідеміологічної ситуації

Голова фракції «Слуга народу» Давид Арахамія. Фото: youtube.com
Голова фракції «Слуга народу» Давид Арахамія в ефірі програми "Свобода слова" на ICTV розповів, що таке визначення з`явилося на одній із нарад з головами фракцій, де за участю Прем'єр-міністра обговорювалася така ймовірність.
Робота підприємства в умовах карантину
«Мова йшла про те, коли буде локудаун, чи буде локдаун, який саме це буде локдаун. То Прем'єр-міністр визначив, що це не буде копія того локдауну, який був навесні, а це буде так званий "інтелектуальний локдаун", який має за собою мету, що після локдауну вихід не рівномірний, а з урахуванням епідеміологічної ситуації в регіонах», — пояснив Давид Арахамія.
Також він зазначив, що принцип «інтелектуального локдауну» передбачатиме, що різні регіони виходитимуть з нього не одночасно, а в залежності від епідеміологічної ситуації.
«Наскільки мені відомо, в уряді ще немає конкретної фінальної моделі локдауну, але вона проробляється для того, саме зменшити та мінімізувати економічні збитки», — зазначив він.
За матеріалами Укрінформу
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.