Приведіть штатні розписи державних та комунальних наукових ліцеїв у відповідність до цього наказу

Як скласти штатний розпис
Типові штатні нормативи наукових ліцеїв, затверджені наказом МОН від 04.11.2020 № 1368, зареєстровані у Мінюсті 19.11.2020 за № 1146/35429 (далі — Типові штатні нормативи).
Типові штатні нормативи визначають кількість посад (штатних одиниць) у державних та комунальних наукових ліцеях та не встановлюють норми з визначення кількості ставок учителів.
Керівники наукових ліцеїв повинні привести штатні розписи наукових ліцеїв у відповідність до Типових штатних нормативів.
Вони можуть здійснювати заміну посад (крім керівних) у межах затверджених коштів на оплату праці та кількості посад, визначених за Типовими штатними нормативами, але тільки в межах однієї категорії (педагогічного, господарсько-обслуговуючого тощо) персоналу.
У разі потреби за рахунок спеціального фонду до штатного розпису наукового ліцею можуть бути введені додаткові посади.
У разі виробничої необхідності за рішенням органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного/місцевих бюджетів до штатних розписів закладів можуть бути введені додаткові посади.
Олена Петровська
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.