Уряд визначив, хто працюватиме дистанційно в обов’язковому порядку, а хто сам ухвалить рішення про такий режим

На дистанційну роботу з 11 до 22 січня 2021 р. перейдуть центральні і місцеві органи виконавчої влади та інші державні органи. Так встановив Уряд (п. 39 постанови КМУ від 09.12.2020 № 1236). Виняток — працівники:
- для яких неможливо встановити режим дистанційної (надомної) роботи у зв’язку з характером виконуваних завдань
- які забезпечують надання адміністративних послуг.
Для всіх інших роботодавців дистанційна робота з 11 по 22 січня 2020 року — рекомендація Уряду. Чи запроваджувати такий режим, роботодавець визначає самостійно. Уряд рекомендував ОМС, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, установити для працівників режим дистанційної (надомної) роботи з 11 до 22 січня 2021 р. включно.
Рекомендації Уряду не поширюються на заклади, які надають фінансові, банківські та житлово-комунальні послуги, забезпечують охорону здоров’я, здійснюють продовольче забезпечення, енергозабезпечення, водозабезпечення, зв’язок та комунікації, забезпечують функціонування інфраструктури транспортного забезпечення, сфери оборони, правопорядку та цивільного захисту, об’єктів критичної інфраструктури.
Якщо підприємство призупиняє роботу через обмежувальні заходи або створює безпечні умови роботи під час карантину, визначте працівників, що можуть працювати дистанційно
Ірина Іванченко,
шеф-редактор Експертус Кадри
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.