Кадровик також має право отримати 8 тисяч президентської матдопомоги

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Одноразову матдопомогу отримають наймані працівники підприємств, які тимчасово зупинять роботу під час посилення карантинних заходів у січні

Кадровик також має право отримати 8 тисяч президентської матдопомоги

Якщо розумієте, що ваші колеги можуть претендувати на 8 тисяч допомоги, розкажіть їм — мають лише 5 днів, щоб отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) або BankID, відкрити або отримати реквізити особистого банківського рахунка за стандартом IBAN, зареєструватися чи авторизуватися на порталі чи у мобільному додатку «Дія» та оформити у ньому заяву про надання допомоги.

КМУ затвердив «Порядок звернення та надання у 2020 році одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам, які можуть втратити доходи у разі повної заборони сфери їх діяльності внаслідок посилення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (постанова КМУ від 09.12.2020 № 1236).

Як організувати роботу підприємства під час карантину

ПФУ оформив «Пам’ятку застрахованої особи для отримання одноразової виплати відповідно до Закону України «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 04.12.2020 №1071-ІХ».

За інформацією ПФУ право на одноразову допомогу у розмірі 8 тис грн мають:

наймані працівники

які на 10 грудня 2020 року працюють за основним місцем роботи у роботодавця, діяльність якого буде тимчасово зупинена внаслідок запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів;

середня заробітна плата яких за третій квартал 2020 року не перевищує 30 тис грн на місяць;

фізичні особи – підприємці

які на 10 грудня 2020 року зареєстровані 3 місяці і більше як фізичні особи – підприємці та у 2020 році сплатили ЄСВ за себе не менше ніж за 3 місяці;

не є одночасно фізичною особою – підприємцем та найманим працівником.

Перевірте, чи можна отримати допомогу за КВЕД вашого підприємства

Портал «Дія» автоматично перевірить відповідність основного виду економічної діяльності (КВЕД) роботодавця переліку видів діяльності, до яких уряд запровадить обмежувальні протиепідемічні заходи та факт нарахування та сплати ЄСВ, коли працівник оформить заяву.

Перевірити сплату ЄСВ, розмір зарплати працівник може самостійно на вебпорталі Пенсійного фонду України (знадобиться електронний підпис, Bank ID або Mobile чи GOV ID).

Заяву на виплату одноразової допомоги працівники та ФОП можуть подати до 21.12.2020 включно в електронній формі на порталі або у мобільному додатку «Дія».

Як отримати послугу на порталі?

  1. Для авторизації на порталі надобиться КЕП або BankID.
  2. Зареєструватися чи авторизуватися, якщо особа вже зареєстрована, у кабінеті громадянина на diia.gov.ua.
  3. У розділі «Послуги» обрати «Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам».
  4. Заповнити заяву.
  5. Підтвердити поточне місце роботи.
  6. Ввести номер особистого гривневого рахунку у форматі IBAN.
  7. Перевірити, зберегти та надіслати заповнену заяву.
  8. «Дія» автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ на відповідність умовам отримання допомоги.
  9. Очікувати повідомлення про зарахування виплати в банк (орієнтовна дата — 24 грудня 2020 року)

Як звільняти працівників під час карантину

Як отримати послугу у застосунку?

  1. Завантажити застосунок «Дія»
  2. Авторизуватися через BankID.
  3. У розділі «Послуги» обрати «Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам» (станом на 14.12.2020 сервіс у розробці).
  4. Заповнити заяву.
  5. Підтвердити поточне місце роботи.
  6. Ввести номер особистого гривневого рахунку у форматі IBAN.
  7. Перевірити, зберегти та надіслати заповнену заяву.
  8. «Дія» автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ на відповідність умовам отримання допомоги.
  9. Очікувати сповіщення про опрацювання заяви та повідомлення про зарахування виплати в банк (орієнтовна дата — 24 грудня 2020 року)

Заяву формує автоматично портал та за стосунок «Дія». Щоб її заповнити — знадобиться 5 хвилин часу.

Заява про надання одноразової матеріальної допомоги
застрахованим особам

Скачати

Кадровик також має право отримати 8 тисяч президентської матдопомоги

У заяві про виплату одноразової матдопомоги працівнику доведеться зазначити:

  • прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
  • дату народження;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган i мають відмітку у паспорті);
  • адресу місця проживання;
  • підтвердити відповідність критеріям, передбаченим частинами 1 та 1 статті 2 Закону від 04.12.2020 № 1071-ІХ та поставити позначку:

✅ Кому нададуть допомогу

      1. КВЕД роботодавця заявлений першим у відомостях з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 31 жовтня 2020 року та відповідає визначеним у Переліку видів економічної діяльності;
      2. роботодавець нарахував ЄСВ за працівника за третій квартал 2020 року. це основна робота працівника;
      3. середня зарплата не перевищує 30 тис грн на місяць.
  • номер особистого банківського рахунка для виплати одноразової матдопомоги — за стандартом IBAN.

❌ Кому не нададуть допомогу

Заява буде прийнята, якщо працівник заповнить всі поля форми та збереже дані.

Рішення про одноразову матдопомогу ПФУ розмістить на вебпорталі та одночасно надішле SMS повідомлення працівнику.

Олена Петровська,

експерт Експертус Кадри

За матеріалами Урядового порталу і ПФУ

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66111

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
183

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
292

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
309

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15314

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді