Середній розмір допомоги по тимчасовій втраті працездатності від Фонду соціального страхування України за підсумками грудня 2020 року склав 368,4 грн за кожен день перебування на лікарняному

Це на 20,6% (63 грн) більше, ніж у грудні 2019 року.
Листок непрацездатності: від отримання до оплати
Такий вид матеріального забезпечення виплачується:
- ФСС — з шостого дня тимчасової непрацездатності й до моменту одужання або встановлення МСЕК інвалідності
- за рахунок коштів роботодавця — перші п’ять днів.
Оформлення листка непрацездатності при тривалій непрацездатності>>>>>
Розмір виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності залежить від тривалості страхового стажу та визначається, виходячи із середньоденної зарплати працівника.
Розмір допомоги складає:
Відсоток середньої зарплати (доходу) | Страховий стаж |
50% | до 3 років |
або в разі самоізоляції від COVID-19 під медичним наглядом незалежно від тривалості стажу |
60% | від 3 до 5 років |
70% | від 5 до 8 років |
100% | понад 8 років |
або при наявності пільг відповідно до законодавства, а також медичним працівникам у разі самоізоляції від COVID-19 під медичним наглядом незалежно від тривалості стажу |
Страховий стаж для оплати листків непрацездатності
Право на матеріальне забезпечення від ФСС мають усі застраховані особи:
- громадяни України,
- іноземці,
- особи без громадянства та члени їх сімей, які проживають в Україні.
Це право виникає з настанням страхового випадку в період роботи, здійснення підприємницької та іншої діяльності.
За інформацією ФСС
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.