Кульковою ручкою або за допомогою цифрових технологій особа надає тексту на паперовому чи електронному аркуші юридичного значення

Як оформити наказ про делегування права підпису
Справжність підпису можна засвідчити:
- у нотаріуса,
- посадової особи органу місцевого самоврядування,
- консульської установи України,
- начальника установи виконання покарань, але тільки не на тих документах, які відповідно до закону або на вимогу сторін підлягають нотаріальному посвідченню.
Уповноважені особи, засвідчуючи справжність певної особи підпису, не посвідчують факти, викладені у документі. У документі може бути засвідчена справжність підпису особи, що підписалась за іншу людину, яка не могла це зробити власноручно внаслідок фізичної вади, хвороби або з інших поважних причин.
Не засвідчуються підписи фізосіб на документах, які стверджують обставини, право посвідчення яких належить лише відповідному державному органу (час народження, шлюбу, смерті, наявність хвороби, інвалідності, права власності на майно тощо). Справжність підпису на відповідному документі може бути засвідчена у випадку, якщо документ призначений для подання до компетентних органів іншої держави.
⚡ Як отримати електронний підпис (КЕП) та використовувати у кадровій роботі >>>>>>
За матеріалами Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції
Останній шанс підписатись на улюблений журнал
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.