Під час карантину архів може надіслати засвідчену довідку на поштову адресу, сканкопію — на адресу електронної пошти

Відтепер інформаційні документи можна тиражувати, включати до інформаційних мереж та баз даних без дозволу архіву, який їх надав.
Як вести і зберігати особові справи
Архів може надіслати документи фізичним або юридичним особам разом із супровідним листом в електронному або паперовому вигляді на відповідну адресу, зазначену у запиті.
Якщо архів тимчасово припинить особистий прийом громадян через протиепідемічні обмеження або надзвичайну ситуацію, запити прийматимуть поштовим зв’язком та електронною поштою. Архівні копії, витяги та інші документи, оформлені на бланку архіву та засвідчені гербовою печаткою архіву, надсилатимуть поштою, а сканкопію — на адресу електронної пошти.
Підстава — наказ Мін’юсту «Про внесення змін до Порядку виконання архівними установами запитів юридичних та фізичних осіб на підставі архівних документів та оформлення архівних довідок (копій, витягів) від 19.01.2021 № 232/5.
Цей наказ набуде чинності з наступного дня за тим, коли його офіційно опублікують.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
За матеріалами Ligazakon
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.