
З 19:00 23 серпня до 07:00 25 серпня у Харкові та Харківській області триватиме комендантська година. Про це повідомив керівник Харківської ОВА Олег Синєгубов.
Керівник групи експертів із кадрових питань цифрового видавництва Експертус Ольга Догадіна роз’яснила, що є два варіанти, щоб оформити роботу працівників у зв’язку із запровадженням тривалої комендантської години: оголосити простій або змінити режим роботи підприємства.
Простій
Простій — це призупинення роботи, викликане відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами (ч. 1 ст. 34 КЗпП). Оголошення тривалої комендантської години, що унеможливлює вихід працівників на роботу, і є іншими обставинами, що можуть бути підставою оголосити простій. Вина працівника в тому, що він не вийшов на роботу, в цій ситуації відсутня.
Розгорнути настанови експерта
Зміна режиму роботи
Роботодавець може змінити режим роботи на тиждень, коли в регіоні оголосили тривалий комендантський час, та встановити інші робочі дні.
Зміна режиму роботи передбачає зміну істотних умов праці (ч. 3 ст. 32 КЗпП). Змінити істотні умови праці можна за наявності змін в організації виробництва і праці. Запровадження тривалого комендантської години, що призвело до неможливості для працівників прибути на роботу можна кваліфікувати, як зміну в організації виробництва і праці.
Розгорнути алгоритм для кадровика
За матеріалами цифрового видавництва Експертус
та Телеграм-каналу Олега Синєгубова
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.