Законопроектом пропонується зобов’язати усі підприємства та навчальні заклади сповіщати призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до військових комісаріатів
Законопроектом пропонується зобов’язати усі підприємства та навчальні заклади сповіщати призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до військових комісаріатів.
У Верховній Раді України 02.06.2015 зареєстровано законопроект про внесення змін до Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» (щодо посилення гарантії дотримання законодавства України) № 2985.
Чинна редакція статті 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» від 25.03.1992 № 2232-XII (далі — Закон № 2232) передбачає спеціальні обов’язки для органів місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ та організацій, у т. ч. навчальних закладів, незалежно від підпорядкування і форм власності, розташованих в адміністративно-територіальних одиницях, де немає військових комісаріатів. Відповідні органи та керівники зобов’язані на вимогу військових комісаріатів сповіщати призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до військових комісаріатів, забезпечувати своєчасне прибуття за цим викликом, у семиденний строк повідомляти районні (міські) військові комісаріати про прийняття на роботу (навчання) та звільнення з роботи (навчання) призовників і військовозобов’язаних.
На думку автора законопроекту — народного депутата Антона Геращенка, така редакція статті 38 Закону № 2232 дозволяє органам місцевого самоврядування та керівникам підприємств, установ та організацій, у т. ч. навчальних закладів, де є військові комісаріати, ухилятися від будь-якої співпраці з комісаріатами.
Законопроектом пропонується поширити передбачені частиною першою статті 38 Закону № 2232 обов’язки на усі органи місцевого самоврядування, на керівників усіх підприємств, установ та організацій, у т. ч. навчальних закладів, незалежно від місця їх знаходження в Україні.
Підготувала Ірина Житкова,
головний редактор порталу prokadry.com.ua, головний експерт «Експертус Кадри»
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.