Роз’яснення Держпраці щодо безпечних умов праці працівників

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Ознайомтеся з пам’яткою, як створити безпечні та здорові умови праці

woman_work_22_04.jpg

Умовами праці називають усе, що впливає на стан здоров’я і працездатність працівника:

  • робоче місце;
  • стан технологічних процесів, устаткування й інших засобів виробництва;
  • стан засобів колективного та індивідуального захисту;
  • санітарно-побутові умови.

Умови праці є безпечними, якщо усунений вплив небезпечних і шкідливих виробничих чинників на працівника або якщо значення цих чинників не перевищує гранично допустимих рівнів.

Роботодавець несе повну відповідальність за забезпечення належних, безпечних і здорових умов праці, а також робить це за власний кошт.

nfographic_umovu_praci.jpg

За матеріалами ГУ Держпраці у Запорізькій області

Ірина Житкова шеф-редактор Експертус Кадри
Нерідко працівники йдуть у відпустки, з яких і не планують повертатися на роботу. Варіантів два — вони одразу кажуть про свої наміри перед відпусткою або повідомляють про них під час відпустки. Розглянемо обидві ситуації, дамо відповіді на часті запитання, наведемо приклад розрахунку останнього дня відпустки та поділимося зразками заяви й наказу.

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
107

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
215

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
240

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15010

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
10172

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді