У листі від 02.03.2015 № 19.1-07-159/6330 Міністерство охорони здоров’я України надало роз’яснення щодо штатних нормативів центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги, затверджених наказом МОЗ України «Про затвердження примірних штатних нормативів центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його структурних підрозділів» від 21.08.2014 № 585
У листі від 02.03.2015 № 19.1-07-159/6330 Міністерство охорони здоров’я України надало роз’яснення щодо штатних нормативів центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги, затверджених наказом МОЗ України «Про затвердження примірних штатних нормативів центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його структурних підрозділів» від 21.08.2014 № 585.
Адміністративно-управлінський та допоміжний персонал не може перевищувати 20% від загальної штатної чисельності працівників ЦПМСД.
На думку МОЗ України, така норма покликана обмежувати кількість введення до штатного розпису немедичного персоналу лише насправді необхідними посадами.
Не допускається введення посад найменувань, не передбачених штатними нормативами лікувально-профілактичних закладів, а для лікарського персоналу і номенклатурою лікарських посад, яка затверджена наказом МОЗ України від 28.10.2002 № 385. Крім того, не допускається використання не за призначенням посад, які вводяться залежно від обсягу робіт. Штатний розпис формується залежно від обсягу медичної допомоги, що надається таким закладом охорони здоров’я.
Тож, остаточне визначення обсягів асигнувань на утримання закладів охорони здоров’я місцевого підпорядкування, а також ухвалення рішення щодо штатної чисельності комунальних закладів охорони здоров’я здійснюється відповідними органами виконавчої влади у процесі формування та затвердження місцевих бюджетів (ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР визначено, що до власних повноважень місцевих рад належать питання управління закладами охорони здоров’я, організація їх матеріально-технічного і фінансового забезпечення).
Підготувала Ольга Янчіцька,
головний редактор газети «Експертус Тиждень», редактор «Експертус Кадри»
Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.