З 4 червня 2021 року заклади охорони здоров’я розпочали перехід до електронних медичних висновків замість паперових листків непрацездатності.
Як провести листок непрацездатності на підприємстві
Для застрахованих осіб на підставі медичного висновку автоматично формуватимуть е-лікарняний. Він наділений усіма функціями паперового листка непрацездатності і є підставою:
- Для Фонду соціального страхування (ФСС) — надати допомогу по вагітності та пологах, тимчасовій втраті працездатності, зокрема в разі хвороб або травм, самоізоляції від COVID-19, на період догляду за хворими дітьми і родичами, лікування в санаторно-курортних закладах тощо.
- Для роботодавця — оплатити перші 5 днів лікування хвороб або травм своїх співробітників.
ФСС на своїй сторінці у Facebook роз’яснив, що до 1 вересня 2021 року створювати та вносити медичні висновки про тимчасову непрацездатність до Реєстру будуть тільки окремі заклади охорони здоров’я. Паперові листки непрацездатності видаватимуть та допомогу за ними надаватимуть. Якщо пацієнту відкрили лікарняний на бланку, то й продовжувати його будуть на паперовому бланку, допоки не закриють. Перехід лікарні на електронний формат перешкодою не стане.
експерт Експертус Кадри
За матеріалами FB-сторінки ФСС