
З 4 червня 2021 року заклади охорони здоров’я розпочали перехід до електронних медичних висновків замість паперових листків непрацездатності.
Як провести листок непрацездатності на підприємстві
Для застрахованих осіб на підставі медичного висновку автоматично формуватимуть е-лікарняний. Він наділений усіма функціями паперового листка непрацездатності і є підставою:
- Для Фонду соціального страхування (ФСС) — надати допомогу по вагітності та пологах, тимчасовій втраті працездатності, зокрема в разі хвороб або травм, самоізоляції від COVID-19, на період догляду за хворими дітьми і родичами, лікування в санаторно-курортних закладах тощо.
- Для роботодавця — оплатити перші 5 днів лікування хвороб або травм своїх співробітників.
ФСС на своїй сторінці у Facebook роз’яснив, що до 1 вересня 2021 року створювати та вносити медичні висновки про тимчасову непрацездатність до Реєстру будуть тільки окремі заклади охорони здоров’я. Паперові листки непрацездатності видаватимуть та допомогу за ними надаватимуть. Якщо пацієнту відкрили лікарняний на бланку, то й продовжувати його будуть на паперовому бланку, допоки не закриють. Перехід лікарні на електронний формат перешкодою не стане.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
За матеріалами FB-сторінки ФСС
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.