12 травня 2015 року Мінсоцполітики оприлюднило проект нового Порядку надання допомоги по безробіттю, у т. ч. одноразової її виплати для організації безробітними підприємницької діяльності
12 травня 2015 року Мінсоцполітики оприлюднило проект нового Порядку надання допомоги по безробіттю, у т. ч. одноразової її виплати для організації безробітними підприємницької діяльності (далі — Порядок).
Необхідність у розробленні проекту наказу Міністерства соціальної політики України «Про затвердження Порядку надання допомоги по безробіттю, у т. ч. одноразової її виплати для організації безробітним підприємницької діяльності» виникла у зв’язку з прийняттям Закону України «Про зайнятість населення», що набрав чинності з 01.01.2013, яким внесені зміни до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття».
Проектом Порядку передбачено:
- процедуру, умови надання допомоги по безробіттю, у т. ч. одноразової її виплати для організації безробітним підприємницької діяльності;
- перелік підстав для припинення виплати допомоги по безробіттю;
- умови виплати недоодержаної суми матеріального забезпечення на випадок безробіття у разі смерті безробітного;
- механізм обчислення центром зайнятості страхового стажу на підставі даних персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб і страхувальників та даних з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, включаючи дані реєстру персоніфікованого обліку, у т. ч. до 01.01.2011.
Мінсоцполітики приймає пропозиції та зауваження до проекту наказу до 12.06.2015.
Нагадаємо, нині діє Порядок надання допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її виплати для організації безробітними підприємницької діяльності, затверджений наказом Мінсоцполітики від 20.11.2000 № 307.
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.