Щоб надіслати скаргу, претендент має три дні із дня, коли отримав офіційні результати іспиту

Зразки для ефективної роботи кадровика
Нацкомісія зі стандартів державної мови затвердила Порядок оскарження результатів іспиту на рівень володіння державною мовою та розгляду скарг (далі — Порядок) рішенням від 27.05.2021 № 24.
Порядок визначає механізм оскарження результатів іспиту на рівень володіння державною мовою, який був проведений у спеціально уповноваженій установі, призначеній Нацкомісією зі стандартів державної мови, а також процедуру розгляду скарг.
Особи, які складали іспит, зможуть оскаржити:
- порушення процедури проведення іспиту, що може вплинути на об'єктивність результатів;
- результат іспиту.
Мовний закон: настанови для кадровика
Претендент викладатиме скаргу у довільній формі та надсилатиме до Нацкомісії протягом 3 календарних днів із дня, коли отримав офіційні результати іспиту через електронний кабінет.
Нацкомісія розглядатиме скарги та прийматиме рішення протягом 7 календарних днів із дати надходження скарги.
Про результати розгляду скарги Нацкомісія повідомлятиме особу, що звернулася зі скаргою, протягом 14 календарних днів.
Особа, що складала іспит, зможе оскаржити у суді рішення про встановлення результатів іспиту та рішення Нацкомісії за результатами розгляду скарги.
Порядок оскарження результатів іспиту на рівень володіння державною мовою та розгляду скарг почне діяти з дня, коли його офіційно опублікують.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.