У першу чергу подаватимемо відомості про трудову діяльність працівників, що була до 01 липня 2000 року, та працівників передпенсійного віку

ПФУ розмістив на сайті Федерації профспілок проект постанови «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок» (далі — проект постанови).
Як оцифрувати і передати скани трудових книжок до ПФУ
Проектом постанови ПФУ:
- вносить зміни до Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затверджений постановою ПФУ від 12.03.2021 № 11-1 (далі — Порядок № 11-1);
- встановлює, що в першу чергу подаватимуть та опрацьовуватимуть відомості про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за віком залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 01 липня 2000 року.
Як перейти на електронні трудові книжки
Працівник зможе подаватиме відомості про трудову діяльність до територіального органу ПФУ особисто, а не тільки через вебпортал електронних послуг ПФУ.
Як отримати КЕП для передання сканів трудових книжок
Перегляньте ексклюзивний вебінар «Передання сканкопій трудових книжок після змін у законодавстві 10.06.2021: практичні аспекти» від заступника директора Департаменту інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів Пенсійного фонду України Валентини Боршовської. Саме на цьому заході слухачі першими дізнались про очікувані зміни до Порядку № 11-1.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
за матеріалами ФПУ
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.