ДФС розпочинає видачу електронних цифрових підписів держслужбовцям для декларування доходів

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Службові особи, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, та після початку роботи електронної системи декларування зобов’язані подати щорічні декларації за минулий рік, можуть отримати електронний цифровий підпис (далі — ЕЦП)

Службові особи, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, та після початку роботи електронної системи декларування зобов’язані подати щорічні декларації за минулий рік, можуть отримати електронний цифровий підпис (далі — ЕЦП).

Суб’єкти декларування, яким відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII необхідно подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, повинні звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі — АЦСК) для отримання безкоштовної послуги ЕЦП.

Послуги ЕЦП надаються суб’єктам декларування відповідно до пункту 5.5 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

З метою включення до посилених сертифікатів суб’єктів декларування реєстраційного номеру облікової картки платника податків (далі — РНОКПП) до Реєстраційних карток необхідно вносити РНОКПП та додавати до комплекту реєстраційних документів завірену власноручним підписом копію облікової картки платника податків.

За наявності у паспорті громадянина України РНОКПП відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії картки платника податків можна подати копію сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від РНОКПП, до Реєстраційних карток необхідно вносити серію та номер паспорту, а до комплекту реєстраційних документів додати копію сторінки паспорту з відміткою про таку відмову, засвідчену підписом власника.

З переліком документів, необхідних для отримання послуг ЕЦП можна ознайомитись на сайті АЦСК (acskidd.gov.ua/government_card)

Теми:

Щорічні додаткові відпустки за шкідливі умови та за особливий характер: кому, скільки та як надавати

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
67213

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
248

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
420

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
425

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15747

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді