Службові особи, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, та після початку роботи електронної системи декларування зобов’язані подати щорічні декларації за минулий рік, можуть отримати електронний цифровий підпис (далі — ЕЦП).
Суб’єкти декларування, яким відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII необхідно подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, повинні звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі — АЦСК) для отримання безкоштовної послуги ЕЦП.
Послуги ЕЦП надаються суб’єктам декларування відповідно до пункту 5.5 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.
З метою включення до посилених сертифікатів суб’єктів декларування реєстраційного номеру облікової картки платника податків (далі — РНОКПП) до Реєстраційних карток необхідно вносити РНОКПП та додавати до комплекту реєстраційних документів завірену власноручним підписом копію облікової картки платника податків.
За наявності у паспорті громадянина України РНОКПП відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії картки платника податків можна подати копію сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від РНОКПП, до Реєстраційних карток необхідно вносити серію та номер паспорту, а до комплекту реєстраційних документів додати копію сторінки паспорту з відміткою про таку відмову, засвідчену підписом власника.
З переліком документів, необхідних для отримання послуг ЕЦП можна ознайомитись на сайті АЦСК (acskidd.gov.ua/government_card)