Якщо можна провести щеплення іншим типом вакцини — довідку не нададуть

Зразки документів за ДСТУ 4163:2020
МОЗ визначило 16 причин для постійної або тимчасової відмови від вакцинації проти ковіду або проведення її з пересторогою.
Як оформити відсутність працівника через вакцинацію
Голова комітету Верховної Ради з охорони здоров’я Михайло Радуцький на своїй Facebook-сторінці повідомив, що у документі МОЗ вказані типи протипоказань:
- абсолютні протипоказання — коли існує чітко визначена ймовірність, що виникне серйозна побічна реакція;
- застереження — це вакцинація з пересторогою. Остаточне рішення про щеплення прийматиме лікар з урахуванням переваг над ризиками.
Що зробити кадровику, якщо працівник захворів на COVID-19
Протипоказання можуть бути:
- постійними або тимчасовими — у такому випадку у довідці вказуватимуть термін дії;
- діяти для всіх видів вакцин, або лише для конкретного типу.
Довідку про протипоказання для щеплення видаватимуть з початку листопада.
У кожному конкретному випадку відповідність діагнозу протипоказанням з переліку МОЗ встановлюватиме винятково лікар. Дані про пацієнтів, яким дійсно протипоказана вакцинація, вноситимуть до електронної системи охорони здоров’я. Відтак — документ можна буде згенерувати у застосунку «Дія».
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
За матеріалами Facebook-сторінки Михайла Радуцького
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.