Працівники та відвідувачі установ зможуть поєднати свої професійні й сімейні обов’язки

Зразки документів за ДСТУ 4163:2020
Мінсоцполітики відповідно до Плану заходів на 2021 і 2022 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженого розпорядженням КМУ від 04.08.2021 № 883-р, Державної соціальної програми забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2021 року, затвердженої постановою КМУ від 11.04.2018 № 273, підготувало проект наказу «Про затвердження Положення про діяльність дитячих кімнат в установах та організаціях» (далі — Проект наказу).
Проект наказу:
- затверджує Положення про діяльність дитячих кімнат в установах та організаціях (далі – Положення);
- рекомендує органам місцевого самоврядування керуватись Положенням.
Дитячі кімнати створюватимуть для тимчасового перебування дітей працівників та відвідувачів без супроводу батьків або за їх присутності із організацією дозвілля.
Створювати дитячі кімнати зможуть Офіс Президента, Верховна Рада, Секретаріат КМУ, центральні органи виконавчої влади, Офіс Генпрокурора, органи судової влади, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Як згідно з КП назвати аніматора в готельному комплексі
Основні завдання дитячої кімнати:
- забезпечити тимчасове перебування дітей під час перебування батьків на робочому місці або відвідування установи / організації з особистих питань;
- сформувати позитивне ставлення до сім’ї, відповідальне батьківство, зберегти сімейні цінності, забезпечити рівні права і можливості жінок та чоловіків.
Дитячі кімнати працюватимуть з дотриманням принципів захисту прав людини / дитини, гуманності, недискримінації, конфіденційності із забезпеченням інклюзивності, доступності та зручності послуг.
Мінсоцполітики розмістило проект наказу для громадського обговорення на своєму сайті.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
За матеріалами Мінсоцполітики
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.