У міністерстві економіки заявили, що вже почали впроваджувати Національну стратегію подолання гендерного розриву в оплаті праці (до 2030-го року). Цю програму раніше затвердив Кабмін. Стратегія має на меті скорочення розриву в оплаті праці чоловіків та жінок з нинішніх 18,6% до 13,6%.
Праця жінок у мирний та воєнний час: дороговкази для кадровика
В уряді виокремили три основні цілі програми програми:
- вдосконалення законодавства про рівну оплату праці;
- подолання стереотипів і професійної дискримінації за ознакою статі;
- створення сприятливих умов для зручного поєднання сімейних і професійних обов’язків.
Міністерство економіки повідомило, що вже з травня почало роботу над впровадженням програми. Наразі у відомстві назвали такі результати:
- підготувано проєкт Трудового кодексу;
- подано заявку на приєднання до рекомендації Ради ОЕСР щодо забезпечення гендерної рівності в сферах освіти, зайнятості й підприємництва;
- відбувається реалізація грантової програми єРобота, яка сприяє залученню жінок до розвитку підприємництва.
Крім того, невдовзі має розпочатися всеукраїнська комунікаційна компанія від партнерів (UN Women Ukraine).
За матеріалами Мінекономіки України
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.