Капітан морського порту організує роботу Служби, контролює дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку та затверджує посадові інструкції працівників

Зразки документів за ДСТУ 4163:2020
Капітан морського порту — посадова особа, яка здійснює держнагляд за безпекою мореплавства у морському порту, на підходах до нього та в суміжних акваторіях.
Чи можна оформити цивільно-правовий договір із моряками
Капітан морського порту очолює службу капітана морського порту.
Мінінфраструктури за поданням Морської адміністрації призначає і звільняє з посади капітана морського порту. Підпорядковується капітан морського порту Голові Морської адміністрації.
Капітан морського порту видає розпорядження та веде листування з використанням бланків і штампів з найменуванням Служби, організовує ведення діловодства та архівне зберігання документів у Службі в установленому законодавством порядку.
Начальник морських агентів чи Старший агент морський: що відповідає КП
Структуру Служби затверджує міністр інфраструктури за поданням капітана морського порту. Працівників Служби приймають на роботу та звільняють з неї, заохочують та накладають на них дисциплінарні стягнення за поданням капітана морського порту.
Положення також містить кваліфікаційні вимоги; повноваження та обов'язки; права капітана морського порту та Служби.
Положення про капітана морського порту та службу капітана морського порту затверджено наказом Мінінфраструктури від 17.11.2021 № 621. Наказ почне діяти з 1 січня 2022 року, але не раніше дня, коли його офіційно опублікують. З цієї ж дати втратить чинність наказ Мінінфраструктури від 27.03.2013 № 190.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.