Працівники, що хворіють на ковід, повертатимуться на роботу швидше.

Раніше з часу появи симптомів хвороби або від дати, коли отримали позитивний результат тесту, самоізоляцію припиняли через 10 днів та ще 3 дні, протягом яких не мало бути симптомів COVID-19.
МОЗ скоротило тривалість як амбулаторно-поліклінічного, так і стаціонарного лікування хвороби. Тепер повторний ПЛР-тест можна проводити через 5 днів. Якщо результат тесту негативний і відсутні симптоми захворювання, — самоізоляцію можна завершити. Самоізоляцію можна завершити через 5 днів і без повторного тесту за умови, що симптоми захворювання відсутні.
Що зробити кадровику, якщо працівник захворів на COVID-19
Відповідні зміни до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», затверджених наказом МОЗ від 28.03.2020 № 722, викладені у наказі МОЗ від 04.02.2022 № 230.
Також змінили пріоритети у відстежуванні контактів хворого на COVID-19. В умовах червоного рівня епіднебезпеки тепер відстежуватимуть тільки контакти високого ризику інфікування та тяжких наслідків захворювання. До них відносять:
- членів сім'ї інфікованого;
- вразливих контактних осіб за станом здоров’я;
- осіб, які перебувають у закритих приміщеннях із високим ступенем ризику— лікарнях, закладах довготривалого догляду, тощо.
Контактними особам низького ризику вважатимуть тих, хто отримав повний курс щеплення проти COVID-19 та ревакцинацію.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
За матеріалами МОЗ
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.