ІТ-система доступна для підприємств, які необхідно перемістити, та компаній, готових надати для цього приміщення або інші активи.
Онлайн система створена для підприємств, які потребують переміщення, та компаній, які готові надати для цього приміщення чи інші активи.
5 відповідей, які має знати бізнес про програму релокації підприємств
Як це працює
Бізнес, який подав заявки на релокацію, бачитиме актуальний статус свого запиту в особистому кабінеті на майданчиках, які допомагатимуть з організаційними питаннями. Підприємства та компанії, які хочуть допомогти підприємствам з релокацією, матимуть змогу опублікувати свої пропозиції у формі відкритого реєстру (наприклад, нерухомості або іншого майна).
Щоб спростити та оптимізувати процес управління переїздом, представники Мінекономіки, військові адміністрації, компанії, які допомагають з логістикою та інші учасники релокації зможуть опрацьовувати заявки у системі.
Заступник міністра економіки Ігор Дядюра зауважив:
«Необхідність релокації працюючого бізнесу у безпечніші регіони ми розуміли з перших днів війни. Із зони бойових дій за місяць евакуювали 216 підприємств і 97 із них вже відновили роботу на новому місці. Загалом Міністерство економіки отримало 1473 заявки на релокацію і такі запити продовжують надходити. Тому зараз важливо цифровізувати та систематизувати процес. Переміщення має бути швидким, ефективним і таким, що дозволить підприємствам, які постраждали чи знаходяться у гарячих точках, відновити діяльність. Саме тому державні органи об’єднали зусилля та злагоджено працюють на цей результат».
Нагадаємо, що Урядова програма релокації бізнесу передбачає державну допомогу у трьох напрямках:
- підбір площ для розміщення виробництва;
- переміщення та розселенні персоналу;
- підбір працівників в місці дислокації після переїзду.
Колего, редакція Експертус Кадри продовжує працювати для Вас в умовах війни.
Передплатіть зі знижкою 50% на пів року журнал «Кадровик-01» або експертно-правову систему «Експертус Кадри. Будьте певні, що матимете відповіді на всі робочі запитання не лише під час воєнного стану, а й після Перемоги!
Відновлюємо економіку України разом 

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.