Онлайн система створена для підприємств, які потребують переміщення, та компаній, які готові надати для цього приміщення чи інші активи.
5 відповідей, які має знати бізнес про програму релокації підприємств
Як це працює
Бізнес, який подав заявки на релокацію, бачитиме актуальний статус свого запиту в особистому кабінеті на майданчиках, які допомагатимуть з організаційними питаннями. Підприємства та компанії, які хочуть допомогти підприємствам з релокацією, матимуть змогу опублікувати свої пропозиції у формі відкритого реєстру (наприклад, нерухомості або іншого майна).
Щоб спростити та оптимізувати процес управління переїздом, представники Мінекономіки, військові адміністрації, компанії, які допомагають з логістикою та інші учасники релокації зможуть опрацьовувати заявки у системі.
Заступник міністра економіки Ігор Дядюра зауважив:
«Необхідність релокації працюючого бізнесу у безпечніші регіони ми розуміли з перших днів війни. Із зони бойових дій за місяць евакуювали 216 підприємств і 97 із них вже відновили роботу на новому місці. Загалом Міністерство економіки отримало 1473 заявки на релокацію і такі запити продовжують надходити. Тому зараз важливо цифровізувати та систематизувати процес. Переміщення має бути швидким, ефективним і таким, що дозволить підприємствам, які постраждали чи знаходяться у гарячих точках, відновити діяльність. Саме тому державні органи об’єднали зусилля та злагоджено працюють на цей результат».
Нагадаємо, що Урядова програма релокації бізнесу передбачає державну допомогу у трьох напрямках:
- підбір площ для розміщення виробництва;
- переміщення та розселенні персоналу;
- підбір працівників в місці дислокації після переїзду.
Колего, редакція Експертус Кадри продовжує працювати для Вас в умовах війни.
Передплатіть зі знижкою 50% на пів року журнал «Кадровик-01» або експертно-правову систему «Експертус Кадри. Будьте певні, що матимете відповіді на всі робочі запитання не лише під час воєнного стану, а й після Перемоги!
Відновлюємо економіку України разом