Працівники можуть отримувати послуги з пенсійних питань, питань соціального страхування дистанційно за допомогою онлайн-сервісів Пенсійного фонду України.
Як оформити призупинення трудових відносин на час воєнного стану
Для цього необхідно реєструватись на вебпорталі електронних послуг ПФУ за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т. ч. з використанням технології Bank ID.
За допомогою онлайн-сервісів можливо:
- перевірити відомості про трудову діяльність (“Електронна трудова книжка”);
- перевірити надану роботодавцем інформацію про заробітну плату та набутий страховий стаж;
- переглянути сформовані електронні листки непрацездатності;
- заповнити “Анкету надання інформації для автоматичного призначення пенсії за віком”;
- отримати довідки з перевірочним QR-кодом;
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- провести прогнозний розрахунок майбутньої.
Як оформити прийняття на роботу, переведення на іншу посаду (роботу), відпустки та звільнення у воєнний час ➤Як змінити істотні умови праці ➤ Як визначити правила оплати праці
Колего, редакція Експертус Кадри продовжує працювати для Вас в умовах війни.
Разом ми робимо внесок у відновлення економіки нашої країни. Передплатіть зі знижкою 50% журнал «Кадровик-01» або експертно-правову систему «Експертус Кадри» чи навчання на базових курсах Вищої Школи Кадровика та Вищої Школи Асистента Керівника. Будьте певні, що матимете відповіді на всі робочі запитання не лише під час воєнного стану, а й після Перемоги!
Все буде Україна!