Під час дії воєнного стану не обов’язково подавати декларації будь-якого виду. Пам’ятайте, що після закінчення війни посадовці матимуть лише 3 місяці на подання декларації без порушення вимог строку.
Чекліст типових помилок у деклараціях
Водночас попри війну НАЗК надає можливість подавати декларації й навіть перевірити на помилки відомості, зазначені у торішній декларації, завдяки новій функції — «Дані для декларації».
Для цього перейдіть через персональний кабінет у Реєстрі декларацій та виконайте кілька простих кроків.
1. У розділі «Мої документи» натисніть кнопку «Дані для декларації».
2. Після цього ви отримаєте інформацію про вашу власність та обтяження, якщо така інформація є в державних реєстрах.
Увага! Такі дані можна отримати лише щодо своєї власності та обтяжень. Інформація про власність чи обтяження членів сім’ї не буде доступна.
Якщо особа вперше подає декларацію, така функція в неї не працюватиме.
Ситуації на підприємствах України змінюються щодня: оформленя дистанційної роботи, призупинення трудових договорів, увільнення мобілізованих працівників. У кадровиків голова йде обертом від нововведень в законодавстві. Як організувати роботу, щоб після перемоги не наразитися на штрафи?
Джерело: НАЗК
Колего, редакція Експертус Кадри продовжує працювати для Вас в умовах війни.
Разом ми робимо внесок у відновлення економіки нашої країни. Передплатіть зі знижкою 50%
або експертно-правову
чи навчання на базових курсах Вищої Школи Кадровика та Вищої Школи Асистента Керівника. Будьте певні, що матимете відповіді на всі робочі запитання не лише під час воєнного стану, а й після Перемоги!
Все буде Україна!