
Міністерство юстиції розповіло про запуск комплексної послуги «Е-підприємець». Сервіс запустили на порталі «Дія».
Електронне бронювання через Дію
Послуги доступні за кількома видами малого бізнесу (кафе, салони краси, точки продажу, ІТ тощо). Деталі уточнює опитувальник, а заява надсилається до органів державної влади після реєстрації автоматично.
В одній заяві доступні 10 сервісів:
- державна реєстрація ФОП;
- державна реєстрація змін до відомостей про ФОП, що містяться в ЄДР;
- реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;
- державна реєстрація потужностей операторів ринку харчових продуктів;
- державна реєстрація створення ТОВ на підставі модельного статуту;
- державна реєстрація переходу ТОВ на діяльність на підставі модельного статуту;
- подання вакансій;
- реєстрація/перехід на спрощену систему оподаткування;
- реєстрація платником податку на додану вартість;
- відкриття банківського рахунку.
У Кабміні передбачають, що оформлення заяви займатиме від 15 до 40 хвилин. Послуги доступні як для нового бізнесу, так і для такого, який вже працює.
За інформацією Міністерства юстиції
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.