
Міністерство юстиції розповіло про запуск комплексної послуги «Е-підприємець». Сервіс запустили на порталі «Дія».
Електронне бронювання через Дію
Послуги доступні за кількома видами малого бізнесу (кафе, салони краси, точки продажу, ІТ тощо). Деталі уточнює опитувальник, а заява надсилається до органів державної влади після реєстрації автоматично.
В одній заяві доступні 10 сервісів:
- державна реєстрація ФОП;
- державна реєстрація змін до відомостей про ФОП, що містяться в ЄДР;
- реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;
- державна реєстрація потужностей операторів ринку харчових продуктів;
- державна реєстрація створення ТОВ на підставі модельного статуту;
- державна реєстрація переходу ТОВ на діяльність на підставі модельного статуту;
- подання вакансій;
- реєстрація/перехід на спрощену систему оподаткування;
- реєстрація платником податку на додану вартість;
- відкриття банківського рахунку.
У Кабміні передбачають, що оформлення заяви займатиме від 15 до 40 хвилин. Послуги доступні як для нового бізнесу, так і для такого, який вже працює.
За інформацією Міністерства юстиції
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.