Українці зможуть оформити за кордоном два паспорти: внутрішній та закордонний

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Експериментальний проєкт діятиме з 25 червня

Українці зможуть оформити за кордоном два паспорти: внутрішній та закордонний

Які документи подають при прийнятті на роботу

За умовами експериментального проєкту документи для оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон прийматиме розміщений за межами України відокремлений підрозділ державного підприємства «Документ», який є адміністратором Єдиного державного демографічного реєстру. Державна міграційна служба за погодженням з Міністерством закордонних справ визначить перелік держав, у яких прийматимуть документи для оформлення паспортів громадянина України.

КМУ затвердив Порядок реалізації експериментального проєкту щодо оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон громадянам України, які перебувають за межами України постановою від 10.06.2022 № 678. Документ набере чинності через 15 днів з дня, як його опублікували.

Експериментальний проєкт реалізовуватимуть протягом двох років.

Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри,
за матеріалами Урядового порталу

додаток

Емоційний інтелект кадровика: як будувати відносини з керівником та колективом

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершуємо діловодний 2025-й та розпочинаємо 2026-й: шість невідкладних справ

Завершення календарного року — це час не лише підбиття підсумків, а й упорядкування ведення діловодства на підприємстві. Завершення діловодного року потребує системного підходу, адже від того, наскільки правильно організовано ведення кадрового діловодства, залежить збереження інформації. Які правила організації діловодства та архівного зберігання діють сьогодні? Як має бути здійснена організація кадрового діловодства у 2026 році? Де знайти реєстраційні форми діловода? Відповіді на ці та інші питання про правила ведення діловодства — у статті
11704

Як реєструвати документи

У сучасному документообігу правильна реєстрація вхідних документів відіграє важливу роль для ефективної роботи будь-якої установи чи підприємства. Невірна або несвоєчасна реєстрація може призвести до втрати важливих документів або затримок у роботі. У цій статті розглянемо, як реєструвати документи правильно, щоб забезпечити чіткість і порядок у роботі з кореспонденцією, як уникнути подвійної і тотальної реєстрації та позбутися «багатоповерхових» номерів.
70309

Доповідна записка: види, зразок та порядок оформлення

Доповідна записка — один із найпоширеніших документів внутрішнього службового листування. Її використовують для інформування керівництва, фіксації подій, ініціювання рішень або опису порушень трудової дисципліни. Оскільки цей документ застосовується у всіх сферах діяльності організацій, важливо знати, як оформити різні види доповідних записок, одержати зразок доповідної записки на працівника ― детально у цій статті
201036

Довідка про заробітну плату: бланк і реєстрація

Працівник має право вимагати довідку про роботу на підприємстві. Роботодавець зобов’язаний її видати. Як готувати довідки та який структурний підрозділ відповідає за це — у статті
36391

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді