Чи присвоювати ранг посадовій особі ОМС під час воєнного стану
Попри воєнний стан публічні службовці продовжують виконувати свої обов’язки та поступово подають декларації за 2021 рік.
Наразі концентруватися на пошуку інформації для декларації непросто, тому, щоб допомогти уникнути помилок під час заповнення декларації, НАЗК підготувало три рекомендації:
- Якщо сформували нову декларацію на основі попередньої, обов’язково перевірте розділи, в яких потрібно змінити інформацію. Зазвичай це дані про доходи, правочини, видатки, майнові зобов’язання та залишки коштів на кінець звітного періоду.
Увага! Цьогоріч у формі декларації з’явилися нові розділи та поля, які потребують заповнення, правила щодо їх заповнення наведені у відповідному Порядку.
- Тримайте напохваті пам’ятку найпоширеніших помилок, яких припускаються посадовці, коли заповнюють декларацію. Вона містить перелік найпоширеніших невідповідностей, які трапляються під час декларування будинків, автівок чи доходів.
- Якщо подаєте декларацію не в перше, скористайтеся в Реєстрі декларацій функцією «Дані для декларації». Вона дозволить отримати витяг із п’яти реєстрів про вашу власність та обтяження. У такий спосіб зможете порівняти дані, які внесли в попередню декларацію, відповідно до інформації, яка міститься в реєстрах. Якщо припустилися помилок, то зможете їх виправити в новій декларації.
Важливо! Якщо припустилися помилки, але вже подали декларацію, можете виправити її протягом семи днів. Якщо 7 днів вже минуло, напишіть через персональний кабінет у Реєстрі декларацій до НАЗК про помилку, вкажіть правильні відомості, додайте скріни підтвердних документів (за їх наявності) та повідомте причину пропуску строку для подачі виправленої декларації. НАЗК врахує ваше повідомлення під час перевірки декларації.
Нагадаємо, що можливість подати декларацію діятиме ще протягом 3 місяців після закінчення чи скасування воєнного стану.
Джерело: Фейсбук-сторінка НАЗК